Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GPS signaal versterken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GPS signaal versterken?

In mijn Peugeot Partner kan ik geen deftig GPS signaal ontvangen, het valt telkens weer weg... Dit door de gelaagde voorruit.
    Het enige wat tot nu toe min of meer werkt, is de GPS op de achteruitkijkspiegel hangen en GPS van de smartphone aan zetten... Deze trekt precies meer signaal waardoor ik wel ontvangst heb. Soms, als hij er zin in heeft

Dus, iemand die me kan zeggen hoe ik mijn signaal kan versterken? Mijn GPS heeft geen mogelijkheid om een externe antenne aan te sluiten.

Geplaatst door Geronika onder ijzeren dashboard in de oude Mustang . En heeft signaal zonder externe antenne.
    Ik denk dat deze info enkel is tussen de winkel en de vertegenwoordiger.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Had vroeger bij mijn Espace hetzelfde probleem.

Het hielp dan om hem links van het stuur tegen het zijraampje te zetten, wat niet gelaagd en zonnewerend was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
        In mijn Peugeot Partner kan ik geen deftig GPS signaal ontvangen, het valt telkens weer weg... Dit door de gelaagde voorruit.
        Het enige wat tot nu toe min of meer werkt, is de GPS op de achteruitkijkspiegel hangen en GPS van de smartphone aan zetten... Deze trekt precies meer signaal waardoor ik wel ontvangst heb. Soms, als hij er zin in heeft

Dus, iemand die me kan zeggen hoe ik mijn signaal kan versterken? Mijn GPS heeft geen mogelijkheid om een externe antenne aan te sluiten.

GPS op de zijruit plakken

Comment

Op de zijruit verlies ik spijtig genoeg ook signaal...

Comment

laat me niet lachen
            alle auto's hebben een gelaagde voorruit
            dus niemand heeft dan een goed GPS signaal
            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
              laat me niet lachen
              Hij bedoelt waarschijnlijk een IR reflecterende voorruit (purperachtige schijn). Ik had zulke voorruit op m'n E46 en E91. Die laten inderdaad de signalen niet zo goed door als een gewone ruit. Nu bij BMW op de F3x optioneel niet meer verkrijgbaar.

Comment

klopt idd, De Espace had ook zo'n voorruit met een filter. Een gewone Tom tom kon je daar maar moeilijk in gebruiken.
                Maar destijds kregen die nog standaard zo'n draad antennetje mee om dat probleem te verhelpen ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                  laat me niet lachen
                  Beetje kort door de bocht, niet? Is wel een bekend probleem bij franse auto's.

Comment

Er bestaan GPS repeaters die je op een strategische plek op kan hangen. Hier bijvoorbeeld => http://www.ebay.com/itm/49dB-GPS-Ant...-/121944230118 . Of deze: http://www.ebay.com/itm/GPS-Signal-A...-/151382219902

Geen idee hoe goed ze werken en of ze hun geld waard zijn.

Comment

waarschijnlijk wel, maar heb je al dat zwart vlak aan de spiegel geprobeerd, daar zie ik ook de bakjes van de telepeage hangen bij berlingo's

Comment

Beetje kort door de bocht, niet? Is wel een bekend probleem bij franse auto's.
                        een gelaagde voorruit is een ruit met middenin een soort plastiek vel
                        in de openingspost stond wel gelaagde ruit
                        mijn post was daar een antwoord op, niet meer niet minder
                        Z4 M40i

Comment

Working...
                        X