Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwarte rook bij optrekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat was ook mijn gedacht,kan ik zelf eventuele luchtverlies opmerken?op wat moet ik letten?
    Last edited by ; 17/04/2016, 17:23.

Comment

zoek naar luchtdarmen die vettig zijn aan de buitenkant. vergeet ook de intercooler niet.

Comment

Heb gekeken naar eventuele zichtbare luchtlekken zie niks abnormaals wat mij wel opgevallen is dat de wagen aanzienlijk meer rookt als hij op bedrijfstemperatuur is

Comment

Deze is markant :

Oorspronkelijk geplaatst door miet Bekijk Berichten
          De lmm heb ik afgekoppeld en mee gereden ik merk geen verschil

Comment

Bij sommige wagens als je de lmm afkopelt dan keert de ecu terug op basis ingestelde waarden

Comment

Bij sommige wagens zoals VAG al 22 j ,heb je enkel max turbo als je rijdt. Stilstaand maakt de motor amper ietwat turbodruk.(getest met Mityvac in de auto rijdend)
              Een soort van sjoemelsoftware of om de motor&turbo te sparen. Het lek komt dan niet meteen tevoorschijn omdat de motor aanzuigt en de spleet dan dicht blijft en er vacuum is.
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Volgens mij zijn het de injectoren.

Comment

Breng de auto eens binnen bij Van Asch motorenrevisie in Mechelen. Die man zegt op 5 minuten tijd wat het probleem is. Topkerel!
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Naar welke garage ga je?
                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                    X