Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem schakelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Probleem schakelen

Halo allemaal!

Ik heb hiervoor al een topic gemaakt over mijn versnellingsbak, dus mijn probleem met mijn auto was als ik schakel van 1e naar 2e dat ik Soms gekraak hoorde, aangezien mensen mij vertelde dat mijn synchronisatie naar de soep gedraaid is, dat ik op de juiste toerental moet schakelen om goed en probleemloos te kunnen schakelen was het mij ook gelukt. Dit probleem was ongeveer begonnen 2-3 maand geleden.

Maar sinds eergisteren kon ik terug schakelen zoals hoe moest zijn. Ik moest niet meer kijken naar de toerental om geen probleem te hebben. Maar nu is mijn vraag: kan dit verergeren later? Of met wat heeft dit te maken? De versnellingsbakolie?

Mijn auto is een Mazda 5 2.0 6versnellingen Juist 100.000km gehaald.

Dank u alvast voor de reacties.

Ja die olie zou ik vernieuwen . Meestal is dat brons die synchronisatie en wordt niet opgevangen door de ingebouwde magneet. Of het yzer moest aan je stop hangen die mss magnetisch is.
    Ge zult zien als je de olie weg giet, op het einde heb je de goudkleur van het brons.
    Bij mij na 200 K de olie vernieuwd en ik schakel nu veel beter.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
    X