Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toerental schommelt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toerental schommelt

Mijn polo doet wat raar

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Vanmiddag rondrijden zonder problemen, start terug en dit gebeurt (staat in neutraal in video)
    maar ik heb het in alle versnellingen dus 30km/h rijden voel je het toerental schommelen in 2de en 3de.

1.4 16V 101pk trouwens

-Massakabel
    -Gaskleppenhuis
    kwam net terug uit winterslaap.

Nuja ik laat hem staan eind volgende week gaat die toch binnen voor olie en alle filters + koppeling en versnellingsbakolie.
    Hopelijk valt er iets uit te lezen, maar tips zijn welkom.
    Motorke zat ook in de gold
    Polo 6n 1.4

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
    Mijn polo doet wat raar

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Vanmiddag rondrijden zonder problemen, start terug en dit gebeurt (staat in neutraal in video)
    maar ik heb het in alle versnellingen dus 30km/h rijden voel je het toerental schommelen in 2de en 3de.

1.4 16V 101pk trouwens

-Massakabel
    -Gaskleppenhuis
    kwam net terug uit winterslaap.

Nuja ik laat hem staan eind volgende week gaat die toch binnen voor olie en alle filters + koppeling en versnellingsbakolie.
    Hopelijk valt er iets uit te lezen, maar tips zijn welkom.
    Motorke zat ook in de gold

Kwam net terug uit winterslaap... zal dat zijn volgens mij. Bij m'n maserati zou je het eens moeten zien als ik hem voor de eerste keer na week of 2 start bij koud weer. De eerste 2minuten is het net een beest die geen raad weet met zichzelf, gaat soms tot 3500 toeren als'k in neutraal sta, ik denk dat het gewoon is dat de motor dit doet om niet stil te vallen.

ps: bij mij is het weg na 5min. en kheb het niet bij hogere versnellingen.

Comment

dat is (bij de masser althans) om de katalysatoren zo snel mogelijk op te warmen en actief te krijgen. Zodra de katalysatoren warm genoeg zijn is de uitlaat schoner dan ervoor.

bij de polo kan het de gasklep zijn die blijft hangen.

Comment

Working...
      X