Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weet er iemand een goede onafhankelijke garage regio Kontich of Mechelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet er iemand een goede onafhankelijke garage regio Kontich of Mechelen

Ik heb een tweedehands Hyundai Getz en zou graag een groot onderhoud laten doen. De garage waar ik hem gekocht heb vertrouw ik niet meer. Hij is twee weken geleden een week binnen geweest voor herstelling (verstopte dieselfilter) maar heb nu dus weer startproblemen.

Omdat ik binnen een aantal weken mijn rij-examen moet doen met deze auto ben ik dus op zoek naar een andere garage. Liefst in de omgeving Kontich of Mechelen.

Rij je nog altijd op dezelfde tank diesel? Als je toen vuil getankt hebt, kan die filter best terug verstopt zijn.

Dat gezegd zijnde, het kan ook best wat anders zijn.

Comment

Ja, ik rij nog steeds met dezelfde tank. Kan ik best dan extra bijtanken? Of moet deze diesel er uit gedaan worden?

Ik snap niet waarom ze dat dan niet gedaan hebben tijdens het vervangen van de filter.

Comment

Hoe kunnen ze weten dat het van dezetank komt? kan ook geaccumuleerd zijn over verschillende duizenden km. Je kan het nooit zekerweten, maar het is een mogelijkheid.

70% van de diesel die door het filter gaat, loopt terug naar de tank (met een injectiesysteem zoals op de getz). De tank filtert zichzelf dus na verloop van tijd.

Comment

Mss ook de reden waarom hij verkocht is.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
          X