Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Centrale vergrendeling inbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Centrale vergrendeling inbouwen

Ik heb een Partner uit 2004 en ik moet steeds alle deuren apart open en dicht doen met de sleutel, is het mogelijk om er centrale vergrendeling op te zetten?

Ik heb een aantal kits gezien op internet, maar ik heb geen idee welke ik zou moeten nemen.

Het gaat om de bestuurdersdeur, passagiersdeur, rechts schuifdeur en kofferbak. De ruiten zijn ook handmatig, dus niet elektrisch, ik heb geen idee of er ergens een motor in deuren zou zitten.

Ik heb net eentje laten monteren voor m'n Golf in Brussel voor 80 EUR. Je krijgt 2 afstandbedieningen. Voor dat geld kan je niet sukkelen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sga3 Bekijk Berichten
      Ik heb net eentje laten monteren voor m'n Golf in Brussel voor 80 EUR. Je krijgt 2 afstandbedieningen. Voor dat geld kan je niet sukkelen...
      Weet je toevallig nog waar dat was? En hoe heette het merk van het product? Ik wil het zelf monteren.

Comment

Heb ik ook nog zelf gedaan met een Opel Corsa A. Waar je moet op letten is de afstand Dat de afstandsbediening kan overbruggen. Bij mij was dat met gemak 200m... En dat is oppassen als je perongeluk op de knop open drukt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Ja. rue delaunoy te Molenbeek.
          Als je het zelf wil doen, ik heb nog een setje liggen dat ik aanvankelijk zelf wilde monteren maar lukte me niet.
          Mag weg voor een prijsje. Zitten 2 afstandsbedieningen bij. Dus nooit gebruikt eigenlijk.
          Pm me als je interesse hebt.

Comment

Ja. rue delaunoy te Molenbeek.
            Als je het zelf wil doen, ik heb nog een setje liggen dat ik aanvankelijk zelf wilde monteren maar lukte me niet.
            Mag weg voor een prijsje. Zitten 2 afstandsbedieningen bij. Dus nooit gebruikt eigenlijk.
            Pm me als je interesse hebt.
            Hoeveel motoren zitten erbij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
              Hoeveel motoren zitten erbij?
              1.

Comment

1.
                Ik zou voor elke deur een aparte motor nodig hebben, aangezien dit model nog geen motoren in de deuren heeft. Met 1 motor kan ik niet alle deuren aansturen.

Comment

Working...
                X