Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trillingen aan gaspedaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trillingen aan gaspedaal

Ik zit sinds een paar maanden met een probleem met mijn nieuwe bmw 4 serie grand coupe. Hij is slechts 8 maanden oud dus valt hij nog onder garantie maar heb hem al twee maal binnen gedaan en ze zeggen daar dat ze niets kunnen vinden wanneer ze die aan de computer leggen. Ze zeggen altijd als het erger wordt moet je het ons maar laten weten dan kunnen we er nog eens naar kijken maar ze doen er niets aan.

Wanneer mijn toerenteller aan de 2500 toeren komt begint mijn gaspedaal te trillen en hoor je soms ook een raar lawaai wanneer hij schakelt. Ook tijdens het opstarten van de motor maakt die een raar geluid na een paar seconden (het is wat vergelijkbaar met wanneer je over een witte ribbeltjeslijn rijdt op de autoweg). Wanneer je juist onder de 2500 toeren zit of er net boven is de trilling niet voelbaar. Ook wanneer je aan de passagierskant zit voel je trillingen aan je voeten.

Ikzelf weet bijna niets van auto's dus kan niet direct iets bedenken waar het kan aan liggen. Hopelijk kan iemand mij helpen die een gelijkaardig probleem heeft of had. Alvast bedankt!

EDIT: ben vergeten te vermelden dat het een wagen is met een automatische versnellingsbak.
    Last edited by ; 28/05/2016, 18:06.

Moest het mijn auto zijn parkeer ik hem waar die gekocht is ,en eis een vervangwagen tot ze bellen dat het opgelost is.
    Ze zijn allemaal rap om te verkopen ,dan moet ze maar rap zijn om wat op te lossen.
    Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
      Moest het mijn auto zijn parkeer ik hem waar die gekocht is ,en eis een vervangwagen tot ze bellen dat het opgelost is.
      Ze zijn allemaal rap om te verkopen ,dan moet ze maar rap zijn om wat op te lossen.

Zo is dat. Daar zou ik geen meter meer willen mee rijden.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
        Was ik idd ook al van plan, maandag ga ik hem terug gaan zetten bij de garage. Ze doen gewoon zo lastig omdat hij nog in garantie is. Ze zeggen dat ze dat moeten kunnen verantwoorden als ze stukken vervangen wanneer die nog in garantie is. Moest die niet in garantie zijn zouden ze zeker blijven zoeken wat het probleem precies is of tenminste toch iets proberen.

Comment

Het is me niet duidelijk of jij al dan niet de eerste eigenaar bent én of je hem bij een officiële dealer kocht ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Het is me niet duidelijk of jij al dan niet de eerste eigenaar bent én of je hem bij een officiële dealer kocht ?
            Ben de eerste eigenaar en heb hem bij een officiële dealer gekocht

Comment

Terug met die handel en sowieso ASAP contact opnemen met de Lodderstraat 16 in Bornem (BMW Belgium) !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                Terug met die handel en sowieso ASAP contact opnemen met de Lodderstraat 16 in Bornem (BMW Belgium) !
                Ok ik zal maandag direct contact opnemen met bmw bornem.

Comment

Succes !

Comment

En ?

Comment

Working...
                    X