Mededeling

Collapse
No announcement yet.

automatische remcontrole Fiat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij mijn Volvo V60 werkt dat systeem zéér goed Als ik optrek en men voorligger staat nog stil dan krijg ik meteen een akoestisch geluid en een lichtgevende balk op mijn ruit geprojecteerd. Ook geeft die lichtgevende balk tijdens het rijden weer of ik te dicht op mijn voorganger zit. Balk begint zeer flauw te branden tot zeer fel (naar gelang de afstand die instelbaar is). Het automatisch remmen heeft een paar keer ingegrepen bij mij. Meestal omdat ik te snel een parking op rijd waar een haag of muur is, maar gisteren nam het systeem correct in toen het ook nodig was. Een vrachtwagen reed gewoon de rotonde op zonder te kijken terwijl ik al op de rotonde zat. Systeem greep meteen in en ik hing met men neus tegen de voorruit. Als het systeem met remmen moet ingrijpen dan krijg ik ook de melding "Remassistent heeft ingegrepen" op mijn dashboard te zien.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
    X