Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare bandenslijtage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rare bandenslijtage

Iemand enig idee hoe dit komt?

Is niet gewoon schuin afgesleten, maar lijkt gesmolten ofzo. Bandenspanning 2.2bar en kijk dit maandelijks na.

Slepen die niet tegen uw wielkassen ofzo?
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

buiten en binnenzijde zo?
      indien ja toch te weinig druk
      Z4 M40i

Comment

slechte uitlijning? Mijn binnenkant was ook volledig weg, tot op de draad zelf terwijl de rest van de band er nog heel goed uitzag.

Comment

Is dit op 1 band of op de 4 banden?
          Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
            slechte uitlijning? Mijn binnenkant was ook volledig weg, tot op de draad zelf terwijl de rest van de band er nog heel goed uitzag.

Kan je al hebben wanneer je in een put rijdt...

Comment

Waarschijnlijk slechte wieluitlijning.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K0EN Bekijk Berichten
                Waarschijnlijk slechte wieluitlijning.
                Waarschijnlijk een wiel dat regenscherm staat ja. Daarom, hebben ze het allemaal?

Als alle wielen het hebben is't de rijstijl
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

Volgens mij heeft dit niets te maken met slijtage, maar heb je ergens waar ze nieuwe asfalt aan het plaatsen waren door die plakboel gereden.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Tegen de wielkasten slepen kan zeker niet. Kas hangt hoog boven de wielen en dat zou ik moeten merken.

De banden hebben het allemaal maar die rechts vooraan is het ergste en enkel aan de buitenzijde.

Bij slechte uitlijning slijt er idd een kant weg, maar dan lijkt het niet zo alsof uw band is gesmolten volgens mij.

Ik kan mij niet herinneren dat ik door plakboel van wegenwerken gereden heb en plakken ook geen steentjes aan ofzo, maar zeker ben ik dat natuurlijk niet.

Het is echt 1e x dat ik zoiets zie of heb. Lijken echt een stuk gesmolten en zitten op die plaats vol met kleine scheurtjes.
                    Banden zijn nog maar 3 jaar oud (zitten 2jaar op wagen)en hebben bijna 20.000km, dus dat is bijna niks. Maandag sowieso 4 nieuwe banden laten steken en naar uitlijning laten kijken. En hopen dat ik er nu wat langer mee kan rijden.

Comment

Dit lijkt net of er één of andere chemische stof ingewerkt heeft op de banden, rubber weerstaat normaal aan de meeste oplossers maar het lijkt wel of de wagen (wielen) met iets ingespoten geweest is dat op de banden heeft ingewerkt (zeker als het enkel de buitenkant van de banden is zo ik eerder in die richting zoeken)...
                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Working...
                      X