Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verwarming C3 werkt in geen enkele stand meer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verwarming C3 werkt in geen enkele stand meer

Hallo
    De blazer van de verwarming van mijn C3 werkt in geen enkele stand meer.
    Display geeft aan dat de blazer draait ,ik kan hem nog op verschillende standen zetten alleen komt er geen koude of warme lucht meer uit.
    Ik heb op het internet gelezen dat de kachel weerstand stuk zal zijn.(regelmodule)
    Wie van jullie weet hoe je de kachelweerstand / aanjagerweerstand /regelmodule van een C3 vervangt?
    Hoe ziet dit eruit en waar zit hij.

Mvg Dirk

C3 HDI1.6 (2010)
    Last edited by ; 04/06/2016, 13:08.

Zit onderaan handschoenkastje / achter middenconsole. Is niet zo groot, niet zo duur en max half uurtje werk om te vervangen. Gaan wel vaker eens stuk.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

met de regelaar stuk werkt de hoogste stand gewoonlijk nog. Denk dat de ventilator zelf stuk is. Je hebt de zekering al gecontroleerd?

Meet eens of je spanning krijgt aan de ventilator?

Comment

De zekeringen zijn nog goed.
        Ik weet niet juist waar de ventilator zit in mijn wagen
        Moet ik mijn handschoenbakje er dan uithalen

Comment

Beste, vermits je niet vermeld dat een manuele of automatische airco hebt zijn er volgens winparts 2 modellen mogelijk:

bij de niet automatische versie zou ik eerder de thermische zekering controleren ( is de onderste mogelijkheid )is deze defect kan je vervangen maar deze dan niet solderen maar wel met kabelschoenen vast knijpen aan de oude aansluitingen. Deze zekering is simpel met een multimeter te controleren.
          groeten.

Comment

Working...
          X