Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S80 2.0D - 2010 - Deursloten openen/sluiten niet meer elektrisch

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo S80 2.0D - 2010 - Deursloten openen/sluiten niet meer elektrisch

Mijn Volvo S80 2.0D van 2010 heeft tot op heden weinig mankementen gepresenteerd. Sinds ruim een half jaar wel een lastig, de elektrische deuropening voor-links en later ook voor-rechts laten het afweten. gevolg is dat ik zoals 25 jaar geleden, de deuren manueel dien te openen en te sluiten. Niet zo erg, maar je went wel snel aan al het hedendaagse comfort, zodoende wil ik er toch iets aan doen.
    Ik had het al lang laten herstellen als de garagehouder zijn eerste prijsindicatie correct had geweest, hij schatte het op 100 a max. 150 euro. Toen ik vroeg om de nodige onderdelen te bestellen, bleek het al om ruim €300 per deur te gaan, en daarmee wil ik toch eens uitvissen of er geen andere herstelmogelijkheid is..
    Dus mijn vraag is, of iemand ervaring heeft met het herstellen van de elektrische deuropeners van een Volvo S80 2.0D van 2010, of iets van dat slag, uiteraard.
    Alvast dank bij voorbaat.

Verwijder u deurpanelen en kijk wat hij doet.

Comment

Er was hier al eens een topic over met hetzelfde probleem en toen dacht ik dat deze firma het snel en goedkoop gerepareerd heeft.

Werkt het deurslot of de centrale vergrendeling van je auto niet meer goed? Last van de deurvergrendeling die niet werkt zoals het hoort? Ik los het op!

Comment

en anders eens kijken op de sloop: www.volvo-csparts.be
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Mocht je vanuit Hever Aarschot niet te ver vinden, steek dan je licht eens op bij Car Zone: http://www.car-zone.be/carzone.asp

Comment

Die deursloten zijn idd een vrij gevoelig punt. Bovendien wel wat werk gezien ze op de cassette gevezen zijn waar de ruitmekaniek aanhangt. Als je weinig ervaring heb met techniek zou ik er zeker niet zelf aan beginnen
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

zou dan toch coulance verwachten van Volvo als het een gekend gevoelig punt is...

Comment

Coulance op een deurslot van 6 jaar...dat ga je bij niet veel merken vinden....al is dat mss wel bespreekbaar als een wagen altijd dealer onderhouden is...dat weet ik niet van buiten maar we spreken wel over een rekening van 300eur na zes jaar wat toch niet echt schandalig is gezien de wagens in het algemeen van uitermate goede kwaliteit zijn
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Heb ik tot 3 keer toe had op onze Volvo iedere keer iets meer dan 300€! Niks coulance had. Was wel ook enige braak die deze wagen had in 5 tal jaar dat wel.

Comment

ik vind het natuurlijk ook wel ergens normaal dat ze niet alles buiten garantie kunnen terug betalen. Volvo scoort hier echt goed mee vind ik. Motoren en versnellingsbakken zijn vaak tot 8 jaar of meer onder coulance als er iets fout aan loopt! Dat kan Opel niet zeggen....2 jaar en een maand en motor op eigen kosten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                      zou dan toch coulance verwachten van Volvo als het een gekend gevoelig punt is...
                      Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met mijn Volvo, en dat viel zelfs niet onder de garantie want het was normale slijtage volgens hun.

Comment

kapotte airco's zijn ook slijtage, natuurlijk

Comment

Niet noodzakelijk, een airco is een complex geheel.

Comment

Working...
                          X