Ik rijd met een Dodge Caliber, nu het begon een tijd geleden met een raar geluid vanuit mijn linkerachterwiel, ik dacht dat er ergens een steentje tussen was gekropen, maar bleek mijn remblok vrij ver versleten te zijn. Toen ik deze liet vervangen zij de garagist mij dat blijkbaar mijn remklauw blokkeerde. Maar hij had deze terug losgetrokken, en ik moest deze wel in het oog houden.
Dan heb ik een twee maand zonder problemen gereden , tot ik begin deze week mijn linkerachterwiel zag roken, ik direct mee naar de garage (een andere) en daar hebben ze mijn remklauw vervangen en remolie enz...
Nu met terug te rijden, nam ik weer een piepend geluid waar, wel anders als de vorige keer, en kwam er toch weer vrij veel hitte uit. Terwijl aan de andere kant normaal warm is.
Nu weet ik het ook niet meer wat er nog aan kan zijn? Iemand met raad?
Dan heb ik een twee maand zonder problemen gereden , tot ik begin deze week mijn linkerachterwiel zag roken, ik direct mee naar de garage (een andere) en daar hebben ze mijn remklauw vervangen en remolie enz...
Nu met terug te rijden, nam ik weer een piepend geluid waar, wel anders als de vorige keer, en kwam er toch weer vrij veel hitte uit. Terwijl aan de andere kant normaal warm is.
Nu weet ik het ook niet meer wat er nog aan kan zijn? Iemand met raad?
Comment