Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag remmen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraag remmen.

Ik rijd met een Dodge Caliber, nu het begon een tijd geleden met een raar geluid vanuit mijn linkerachterwiel, ik dacht dat er ergens een steentje tussen was gekropen, maar bleek mijn remblok vrij ver versleten te zijn. Toen ik deze liet vervangen zij de garagist mij dat blijkbaar mijn remklauw blokkeerde. Maar hij had deze terug losgetrokken, en ik moest deze wel in het oog houden.

Dan heb ik een twee maand zonder problemen gereden , tot ik begin deze week mijn linkerachterwiel zag roken, ik direct mee naar de garage (een andere) en daar hebben ze mijn remklauw vervangen en remolie enz...

Nu met terug te rijden, nam ik weer een piepend geluid waar, wel anders als de vorige keer, en kwam er toch weer vrij veel hitte uit. Terwijl aan de andere kant normaal warm is.

Nu weet ik het ook niet meer wat er nog aan kan zijn? Iemand met raad?

Een remslang kan inwendig beschadigd zijn zodat de olie niet terug kan keren, daardoor blijft de remklauw op de remblokken drukken.
    Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
      Een remslang kan inwendig beschadigd zijn zodat de olie niet terug kan keren, daardoor blijft de remklauw op de remblokken drukken.

en zoiets kan een garagist niet opmerken dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
        Da's mooi, maar TS heeft twee maanden zonder problemen gereden na de herstelling.

Oorspronkelijk geplaatst door NM11 Bekijk Berichten
        Twee garagisten in jouw geval.

Comment

Van de ene garage naar de andere lopen zou ik niet doen,
          telkens beginnen ze te zoeken naar de meest voorhanden liggende probleem of oplossing.
          Daardoor blijf je ter plaatse trappelen.
          Z4 M40i

Comment

nee,
            volgende vraag.

Comment

't Zal wel 'n klauw zijn met handrem op. Soms blijft die kabel hangen of de handrem zelf op de klauw. Bij zoiets vernieuwen ze de klauw(n). Veilig en geen geprul met kruipolie om het gangbaar te maken....en dan weer terug vast....
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Het probleem heb ik ondertussen zelf opgelost, dit is hoe het eruit zag en is door een garagist gedaan!

Last edited by ; 19/06/2016, 22:50.

Comment

Dit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                    Dit ?

Foto is nu zichtbaar

Comment

Zot! Dat meen je niet!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

't Zal de gast, de jobstudent zijn of goedkope oostblokker. Blokje van de piston-kant er toch in gekregen door de ronde kant naar binnen te plaatsen.
                        Die met diplom mogen doppen gaan of naar 't ocmw, kosten teveel.
                        Hebt ge foto na herstelling.
                        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                          't Zal de gast, de jobstudent zijn of goedkope oostblokker. Blokje van de piston-kant er toch in gekregen door de ronde kant naar binnen te plaatsen.
                          Die met diplom mogen doppen gaan of naar 't ocmw, kosten teveel.
                          Hebt ge foto na herstelling.
                          Geen foto van de herstelling, maar het is wel degelijk goed gedaan nu door familie van mij die zelf in garage werkt, die kreeg bijna een attack toen hij dat zag.

Mja voor zover ik weet, werkt die garagist die het gedaan heeft alleen, maar eigenlijk hoop ik voor hem dat het een hulpje is want anders begrijp ik totaal niet hoe zoiets kan... ik ga in ieder geval morgen eens gaan polsen

Comment

idem aan een mitsubishi outlander, volgende keerr naar een mitsubishi garage ermee....

Comment

Foto is nu zichtbaar
                              Het is op zich al een kunst om dat zo "gemonteerd" te krijgen ...

Comment

Wtf? Garage?

Comment

Ik mag toch hopen dat je dit hebt aangegeven bij de invoerder en een of andere inspectie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                                    Ik mag toch hopen dat je dit hebt aangegeven bij de invoerder en een of andere inspectie?

Het is een garage alle merken, het ergste van al is dat hij wel degelijk dacht dat dit juist gemonteerd was, en niet zag hoe dat anders kon...

Nu het is een garage waar ik zowiezo geen klant was , maar ben er geweest omdat mijn remmen rookten en hij kortste in de buurt was op dat moment.

Ik ken hem ook persoonlijk vandaar dat ik het zo gelaten heb en er geen zaak van ga maken, maar ik zal er in ieder geval niet meer gaan

Comment

Nog een chance dat het geen dokter was...xD

Comment

Working...
                                      X