Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achterruitcamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Achterruitcamera

Hallo
    Heb zelf een camera geplaatst op mijn vw caddy ik via internet heb bestelt op min radio pionier ATV2400BT nu is het probleem als ik de auto start krijg ik geen beeld op mijn scherm als ik alleen het contact opzet werkt alles perfect heb de stroom van de achteruitlamp genomen en de mass op het chassis gezet wie kan mij helpen met dit probleem

Even vertalen :

Titel : 'Achteruitrijcamera'

Hallo.
    Ik heb een camera geplaatst op mijn VW Caddy. Ik heb deze via internet besteld voor mijn Pioneer ATV2400BT.
    Nu heb ik het probleem dat ik geen beeld meer heb op mijn scherm eens ik de auto start. Echter, als ik alleen het contact opzet, werkt alles wel perfect.
    Ik heb de stroom van het achteruitrijlicht genomen, en de massa op het chassis gezet.
    Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem ?

Comment

zaaaaaaaaaaaaaalig, ne tekst met leestekens...

Comment

camera zal alleen werken als je de auto in achteruit schakelt?
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
          camera zal alleen werken als je de auto in achteruit schakelt?
          Wat idd kompleet logisch is vermits hij de plus van het achteruitrijlicht genomen heeft. :-)

Indien je wil dat hij aangaat bij het starten, zet je best uw wagen in achteruit alvorens te starten :-)

Comment

voeden via een andere draad dan.
            bij mij had de 'beeld' kabel van de camera er ook een rode draad bij. aangezien die tot vooraan aankwam, heb ik die aangesloten op de 12V van de radio.
            contact aan = instant beeld. ook als ik vooruit rijd, kan ik de camera het beeld laten weergeven
            Last edited by andydv; 30/06/2016, 06:20.

Comment

Ik zal eerst gaan leren schrijven voor dat ik aan zo iets begin ????

Comment

Het is hier toch geen dictee wedstrijd meen ik, geen taalles maar een auto forum
                waarom zou u zich moeten verontschuldige

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marcelvm Bekijk Berichten
                  Het is hier toch geen dicteewedstrijd meen ik, geen taalles maar een auto forum.
                  waarom zou u zich moeten verontschuldigen

Oh boy, dat is duidelijk...
                  Last edited by Elwood; 30/06/2016, 09:00. Reden: voor de lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    Oh boy, dat is duidelijk...
                    nog ne mierenneuker of is het nog een mierenneuker

Het zal zo zijn:
                    Nog een mierenneuker.
                    Last edited by camaro 68 rs; 30/06/2016, 09:19.
                    Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ebri Bekijk Berichten
                      Ik zal eerst gaan leren schrijven voor dat ik aan zo iets begin ????

Als je wil dat we moeite doen om je te helpen, verwachten wij ook dat je moeite doet om je probleem duidelijk uit te leggen. Anders kan je gewoon de letters uitspugen, wij zullen ze sorteren ?

Comment

ik kon het nochtans perfect begrijpen
                        moeite komt van 2 kanten en niet iedereen is fijnbesnaard als het op taal aankomt
                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          ik kon het nochtans perfect begrijpen
                          moeite komt van 2 kanten en niet iedereen is fijnbesnaard als het op taal aankomt
                          Akkoord, maar je ziet het tegenwoordig toch veel hé van die teksten.
                          En fijnbesnaard of niet, leestekens zijn toch de absolute basis. Niemand hoeft teksten vol geleerde woorden te schrijven, maar een punt en een komma mag toch wel.

Comment

als men er in het school nooit aandacht aan heeft gegeven (en ja die richtingen bestaan nog steeds), dan kan je moeilijk verwachten dat men dat plots wel gaat doen op een forum

en voorts leven we in een tijd van sociale media waar alles snel moet gaan en elk leesteken dat er wordt gezet tijdsverlies is ofwel ruimte inneemt dat men anders gevuld kan krijgen met tekst

en ja, je ziet ik gebruik ook geen hoofdletters of leestekens want ik ben gewoon lui
                            www.peugeotforum.be

Comment

Je bedoelt 'op school' :-p

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

neen ik bedoel in school. Op de school wordt geen les gegeven, in de school wel. Zelfde verhaal met "ik zit achter mijn computer". Ik zit er liever voor...
                                www.peugeotforum.be

Comment

wat een gezeik hier weer over wat taalfoutjes. is dat hier een autoforum of het forum over het nederlandse dictee.
                                  misschien ook eens nadenken dat sommige mensen misschien van buitenlandse afkom zijn, of uit een tweetalig gezin komen?
                                  ook de straat vanwaar je komt, kan al eens wat problemen geven.

ook al één van de redenen waarom mijn vorige account weg is en ik nog bitter weinig naar dit forum kom...
                                  van de 16 reply's zijn er slechts 3 die over TS zijn vraag gaat. dat zal een persoon zijn die hier nooit meer terug komt (ik denk dat ik begin te begrijpen waarom ik een account had van 2007 of 2009 en pas goed actief werd een paar jaar later)
                                  Last edited by andydv; 03/07/2016, 08:04.

Comment

Pas als je volkswahen golv schrijft heeft men een reden om te reclameren.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      ... in het school ...
                                      Is 'school' onnozel enkelvoud?

Comment

ja, dat is het
                                        www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                        X