Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achterruitcamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    neen ik bedoel in school. Op de school wordt geen les gegeven, in de school wel. Zelfde verhaal met "ik zit achter mijn computer". Ik zit er liever voor...
    Lol,eigenlijk zeg jij nu dat je liever lui bent (voor je computer zitten kan je eigenlijk opvatten als 'gewoon zitten en niks doen'.)
    Volgens taalunie en taaltelefoon mag zowel achter, voor, aan en op de computer .
    http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/82/

Last edited by ; 03/07/2016, 12:26.

Comment

Het school bestaat helemaal niet.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

ja inderdaad, naar dit forum kijken voor mijn computer noem ik niets doen. En ik heb 15 jaar lang in de IT gezeten (letterlijk en figuurlijk) en qua luiheid dat ik daar gezien heb kan dat zich perfect meten met de gemiddelde administratie bij de overheid. Heel goed mijn boterham verdiend daar, maar dat was het dan ook. Het werk was nog wel leuk, maar een hele dag naar drama queens zitten te kijken...

en ik kom van het stad, dus het school is perfect gangbaar voor mij
        www.peugeotforum.be

Comment

Gangbaar misschien wel, maar niet correct.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

is dit dan het groot nederlands dictee neen dus als ik officieel een brief schrijf dan zal ik wel zien dat alles netjes volgens de regels is als het om te zeveren is schrijf ik hoe het mij het beste uitkomt
            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              is dit dan het groot nederlands dictee neen dus als ik officieel een brief schrijf dan zal ik wel zien dat alles netjes volgens de regels is als het om te zeveren is schrijf ik hoe het mij het beste uitkomt
              Daarin kan ik u wel volgen.................
              al werkt de camera van TS daarmee nog niet naar behoren

Comment

Working...
              X