Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ruitenwissers werken niet na poetsen interieur !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ruitenwissers werken niet na poetsen interieur !

hallo allemaal

ik heb een ford focus 2004, eerste model laatste bouwjaar)

een tijdje na het poetsen van het interieur met water en zeep werkt de ruitenwisserhendel niet meer er zit dus wss water in, hij doet niets, achter en voorruit + sproeier werken niet,

wat moet ik nu doen/vervangen?

ik heb al de zekeringen vervangen ookal waren ze nog ok voor de zekerheid, wat nog ?

ik rij al 2 dagen zonder ruitenwisser dus aub dringend hulp nodig mijn vaste garagist is op vakantie voor 2 weken.

Mvg

hendel losmaken en alles bekijken.
    waarschijnlijk slecht contact aan de stuurkolom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio_2003 Bekijk Berichten
      hallo allemaal

ik heb een ford focus 2004, eerste model laatste bouwjaar)

een tijdje na het poetsen van het interieur met water en zeep werkt de ruitenwisserhendel niet meer er zit dus wss water in, hij doet niets, achter en voorruit + sproeier werken niet,

wat moet ik nu doen/vervangen?

ik heb al de zekeringen vervangen ookal waren ze nog ok voor de zekerheid, wat nog ?

ik rij al 2 dagen zonder ruitenwisser dus aub dringend hulp nodig mijn vaste garagist is op vakantie voor 2 weken.

Mvg
      Als noodoplossing, wd40 tussenspuiten... Waterafstotend en geeft geen valse contacten of met haardrogers in kieren blazen van de bedieningshendel tot alles droog is.

Of de verwarming op max zetten tijdens de volgende rit, met raam op een kier...

Comment

Working...
      X