Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitlaat geeft te veel uitstoot en ik moet naar keuring wat moet ik doen het is een

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• uitlaat geeft te veel uitstoot en ik moet naar keuring wat moet ik doen het is een

uitlaat geeft te veel co meting en ik moet naar keuring tis een peugeot 206 benzine 1400 van 1998 luchtfilter , distributieriem , bougies , thermostaat ....alles is vervangen ...wat moet ik nu doen om die uitstoot op normaal peil te krijgen aub ? dank

Pulleke product derin kappen, stevig gaan rijden en met een motor die deftig op temperatuur staat terug aan bieden.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Pulleke product derin kappen, stevig gaan rijden en met een motor die deftig op temperatuur staat terug aan bieden.
      Om dan terug in de rij te gaan aanschuiven ,starten-stilleggen,ook niet bevorderlijk...paar jaar terug met de M5 ook zo paar keer terug moeten gaan voor teveel aan uitstoot,ik was het op zeker ogenblik zo beu dat ik van koleire van Zwijnaarde naar Nazareth gereden==>volledige herkeuring laten doen en dan de melding gekregen van de keurder dat de CO nu wel perfect stond,terwijl er niks aan gedaan was buiten red-linen tot in de derde ,heb mij toen maar wijselijk onthouden van commentaar te geven..

Comment

Tja algemeen probleem met oudere wagens met katalysator en lambda sonde. Idd goed warm rijden. Anders mogelijk kat / lambda sonde defect of een te rijk mengsel.

Comment

Klein lekje in de uitlaat?
          Lambda en kats kunnen boosdoeners zijn zoals hierboven.
          Polo 6n 1.4

Comment

Ik zie niet in waarom een benzine afgetrapt moet worden voor de keuring. De katalysator doet zijn werk al na 5 minuten of minder.

Comment

Ja, maar dat veelvuldig stoppen en starten voor de cokeuring in de wachtrij is niet bevorderlijk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

In veel keuringsstations moeten diesels hun roettest doen als ze net toekomen, buiten onder de luifel. Benzines moeten hun beurt afwachten (met alle gevolgen vandien)
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Afspraak maken zodat je geen wachttijd hebt als je denkt dat dat een rol speelt.

Comment

moet je eens met een gasbak doen

ja meneer ben net omgeschakeld, 5 min geduld

Comment

thx zal ik es doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Ja, maar dat veelvuldig stoppen en starten voor de cokeuring in de wachtrij is niet bevorderlijk

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Ik laat em draaien tot hij die uitlaatkeuring gehad heeft.

Comment

is zeer onsympa

Comment

afkeur voor niets ook.

"Sorry Bobo, jouw wagen is afgekeurd voor de uitlaatgasmeting. Maar ik kan er morgen wel mee terug gaan hoor. Gewoon aan uurtarief, 50 euro + btw."

Comment

Working...
                            X