Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veren op maat laten maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veren op maat laten maken

Waar kan je veren op maat laten maken? NL/Be
    Musso hangt veel te laag op de grond achteraan, hebben ze allemaal last van maar onlangs bij de garage stonden er een paar en eentje stond gewoon iets hoger achteraan. "Op maar gemaakte veren"

-Met een auto trailer achter met pakweg 1500KG auto op krijg ik mijn gsm niet meer tussen het asfalt en de dissel. (balkje van de keuring zou ook omvallen)

Met 500Kg vanachter, moet wat beter kunnen! Ben zo van CH gekomen je moet goed opletten van putten want niet zo veel speling meer.
    Polo 6n 1.4

VIOD maakt veren op maat.

Comment

zijn hulpveren geen optie?

Is je auto zwaar beladen? Dan ontstaan onveilige situaties. Maak kennis met de goedkope en comfortabele hulpveren van MAD.

scroll naar beneden, 163 euro adviesprijs voor de musso.
      Last edited by Unterschlagen; 13/08/2016, 12:33.

Comment

Oei.
        Zijn die veren gebroken ofzo? Een pallet cementzakken in de koffer? Of kapotte luchtvering? Hier kan je absoluut toch niet meer spreken van een normale rijpositie?
        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
          Oei.
          Zijn die veren gebroken ofzo? Een pallet cementzakken in de koffer? Of kapotte luchtvering? Hier kan je absoluut toch niet meer spreken van een normale rijpositie?
          Er zit 550kg motoren in + lpg in onderbouw.
          maar zonder iets in hangt die ook door op de achterkant.
          Polo 6n 1.4

Comment

Ik heb de mijne in engeland laten maken - gewoon een klein lijstje invullen met waarden en zij doen de rest.

Comment

Working...
            X