Mededeling

Collapse
No announcement yet.

benzine/lpg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door rudiikke Bekijk Berichten
    ik ga de korte pijn eens toepassen en proberen al de injectors te vervangen dus dan is alles vervangen de bougies de kabels en de injectors
    Zou ik pas doen na een diagnose... Alles vervangen is wat overkill denk ik.
    Kan ook aan de bobijn of de ECU liggen.

    Comment


    • #22
      bobijn niet als hij op lpg wel goed werkt. Maar wel ecu of bedrading..

      Comment


      • #23
        Is naast de zaak, maar wat voor LPG installatie zit er in de auto?
        Z4 M40i

        Comment


        • #24
          Vandaag is mijn diagnose apparaat aangekomen icarsoft pro
          na het uitlezen van de motor geeft hij dus de foutmelding VONKOVERSLAG CILINDER 2
          weet er iemand wat dit betekend op google geeft dit 100 en 1 fouten
          Maar mijn mening als er iets aan de cilinders was dan liep hij op lpg ook niet goed en dat doet hij wel dus gelijk een klokje
          Motor lampje gaat aan als hij op benzine loopt en als hij overschakelt naar lpg dan gaat het storings motorlampje uit
          Last edited by ; 31/08/2016, 13:43.

          Comment


          • #25
            een prins lpg instalatie camaro

            Comment


            • #26
              is het normaal dat 3 van de 6 bobines los hangen op de motorblok schroeven heel los kan het dat de onsteking daarom niet goed is en hij op 5 cylinders draait
              daarom geeft hij misschien vonkoverslag cylinder 4 aan

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door rudiikke Bekijk Berichten
                een prins lpg instalatie camaro
                ik kan niet geloven dat je met warme motor niet kan overschakelen naar benzine
                als je dit heeft in de auto moet je op de P drukken om over te schakelen naar LPG of naar benzine

                http://
                Z4 M40i

                Comment


                • #28
                  ja Camaro heb ik en dat heb ik ook gedaan op de P gedrukt dan switch hij terug over naar benzine en dan draait hij terug op 5 cilinders dus heel slecht
                  switch ik terug over naar lpg draait hij weer terug zoals een klokje weer op 6 cilinders net of er niks aan de hand is

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door rudiikke Bekijk Berichten
                    ja Camaro heb ik en dat heb ik ook gedaan op de P gedrukt dan switch hij terug over naar benzine en dan draait hij terug op 5 cilinders dus heel slecht
                    switch ik terug over naar lpg draait hij weer terug zoals een klokje weer op 6 cilinders net of er niks aan de hand is

                    Waarom schreef je in vorige post dan:

                    nee camaro daar staat geen schakelaar
                    Z4 M40i

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                      Waarom schreef je in vorige post dan:

                      nee camaro daar staat geen schakelaar
                      omdat ik echt niet op de hoogte ben van lpg

                      Comment


                      • #31
                        Heeft die auto( lange) tijd stilgestaan?
                        Zo ja:
                        Als je weet welke cilinder niet mee doet zou ik eens met het handvat
                        van een schroevendraaier op de injector kloppen terwijl de auto op benzine draait,als je er aan kunt.

                        Heb dit nog voorhad met mijn Lancia die al lange tijd stilstaat,een injector kan vastkomen en zo is het mogelijk dat die loskomt.
                        Z4 M40i

                        Comment


                        • #32
                          ja de auto heeft lange tijd stil gestaan denk ik cilinder 4 hapert en heb der op geklopt maar het rare vind ik dat de bobines ook allemaal loshangen op de motor blok normaal moet de achterkant van de bobine toch aarding krijgen via de motorblok of zie ik dat mis

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door rudiikke Bekijk Berichten
                            ja de auto heeft lange tijd stil gestaan denk ik cilinder 4 hapert en heb der op geklopt maar het rare vind ik dat de bobines ook allemaal loshangen op de motor blok normaal moet de achterkant van de bobine toch aarding krijgen via de motorblok of zie ik dat mis
                            Zou dan ook niet goed draaien op LPG
                            Kijk eens naar de stekkers en kabels van de injectoren op beschadiging of corrosie
                            Zie je de punten waar de bobines moet vasthangen?
                            Zo ja monteer die terug zoals het moet.
                            Last edited by camaro 68 rs; 02/09/2016, 11:40.
                            Z4 M40i

                            Comment


                            • #34
                              Kan je niet een voor een de stekkers van de injectoren even er af trekken tijdens het draaien, dan zal je zien welke niet meedoet.
                              Z4 M40i

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                Kan je niet een voor een de stekkers van de injectoren even er af trekken tijdens het draaien, dan zal je zien welke niet meedoet.
                                ja ik ga vandaag eens alle bobines terug vastmaken en de stekkers van de injectors eens controleren

                                Comment


                                • #36
                                  Of zoals ik zei, gewoon aan het uitlaatspruitstuk voelen na koudstart. Je haalt die er binnen de 10 seconden uit.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                    Of zoals ik zei, gewoon aan het uitlaatspruitstuk voelen na koudstart. Je haalt die er binnen de 10 seconden uit.
                                    Als je er bij kunt , zou dit met mijn Nissan niet kunnen
                                    Z4 M40i

                                    Comment


                                    • #38
                                      ik weet al dat cilinder 4 nie meewerkt Tjeu het ligt echt in de richting wat Camaro denkt de injectors of kabelboom want als hij op lpg overslaat hoor je echt ineens dat de motor kalm draait het schudden stopt en alle cilinders draaien netjes mee en de motor foutmelding verdwijnt

                                      Comment

                                      Working...
                                      X