Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IntelliLink 900 iPod-aansluiting Opel Insignia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• IntelliLink 900 iPod-aansluiting Opel Insignia

IntelliLink 900 in de Opel Insignia (model 2015) : heb een iPod Classic (nog met harde schijf van 30Gb, één van de laatste modellen voor de iPod Touch). Altijd perfect gewerkt in mijn Astra J, en nu in de Insignia werkt ook alles normaal.
    Er is maar één probleempje : speelt normaal af, geen probleem, alleen is er wel een probleem met de weergave van de song. Er speelt een song, bv. A-Ha Take on me, met de juiste titel afgebeeld op het scherm van de Intellilink, volgende song begint te spelen bv. Madonna Deeper, ik zie de tijdbalk vooruitgaan, ik hoor Madonna maar op het scherm staat nog steeds A-HA met Take on Me...
    Vreemd, toch. Nooit gehad in mijn Astra.
    Nog iemand die dit probleem heeft ? Met een iPod of eventueel andere MP3-speler ?

Enig idee ? Laatste software-updates zijn volgens de garage geïnstalleerd. Ook iPod eens volledig gereset, alle nieuwste updates, en music library er weer op gezet. Probleem blijft.

Nog iemand die dit probleem heeft ? Met een iPod of eventueel andere MP3-speler ?
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Zal morgen eens proberen in eentje hier op het werk met mijne classic. Heb hier nu geen kabel liggen om die aan te sluiten.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Zal morgen eens proberen in eentje hier op het werk met mijne classic. Heb hier nu geen kabel liggen om die aan te sluiten.
      Thx !

Comment

Het ligt aan je muziek-keuze, vrees ik.

Los daarvan: ik heb hetzelfde af & toe eens voor in mijn auto. Ik gebruik nog een iPod Nano. Sinds ik een oude iPhone 4S als muziekdrager gebruik, is dit nog niet voorgevallen.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Het ligt aan je muziek-keuze, vrees ik.

Los daarvan: ik heb hetzelfde af & toe eens voor in mijn auto. Ik gebruik nog een iPod Nano. Sinds ik een oude iPhone 4S als muziekdrager gebruik, is dit nog niet voorgevallen.
          Is slechts een greep uit de duizende nummers die erop staan (heb bv. ook Radiohead en Nirvana )

Heb eens een deel van mijn library op m'n iPhone 5S gezet, straks eens zien wat dat geeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
            Heb eens een deel van mijn library op m'n iPhone 5S gezet, straks eens zien wat dat geeft...
            Met de iPhone 5S werkt het perfect, zowel via USB als via Bluetooth. Heb ook al iets opgevangen van compatibiliteitsproblemen met de iPod Classic en IntelliLink, ook in Amerikaanse GM auto's...
            Jammer, is wel handiger met een aparte iPod natuurlijk, en 'k ga nu nie speciaal een nieuwe kopen.

Comment

Mijn 4S had zijn beste tijd gehad (dode stroken in het schermpje), en heeft de plaats van die nano ingenomen. De 2GB van die iPod waren trouwens niet meer genoeg. Met 16 GB kan ik weer een eindje verder.
              Leuk is ook dat ik nu kan synchroniseren via wifi met mijn PC terwijl de auto gewoon voor de deur staat.
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb et in 3 insignia's geprobeerd en met geen 1 van de 3 had ik problemen. Is wel een 160gb classic versie maar denk niet dat dat verschil zou maken.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Heb et in 3 insignia's geprobeerd en met geen 1 van de 3 had ik problemen. Is wel een 160gb classic versie maar denk niet dat dat verschil zou maken.
                  Alvast bedankt voor de moeite. Mijn iPod is een zogenaamde 5.5G van 30Gb (net voor de Classic). Is eigenlijk dezelfde als de Classic, alleen met plastic behuizing ipv mat metaal. Met m'n iPhone 5S geen enkel probleem, van het moment dat ik m'n iPod weer aansluit, weer 't zelfde...

Comment

Working...
                  X