Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel insignia openen koffer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel insignia openen koffer

Wanneer ik druk op de rubberen toets,waarschijnlijk elektronische bediening, om de koffer te openen,dan gaat de koffer nog moeilijk open.Ik moet meerdere keren op de bediening duwen vooraleer de koffer wil openen.
    Valt dit simpel te herstellen?

Nieuwe sensor laten stekenin de koffergreep? Klikt de koffer open als je duwt? Heb je een knopje on de deur van de auto om de koffer te openen, of op de afstandsbediening?
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Je kan het eerst proberen via de knop in de deur of via de afstandsbediening om een paar dingen uit te sluiten.
      Deze vraag is al meerdere keren gesteld en als ik mij goed herinner is daar een buitendienst oplossing voor.
      Kijk anders even naar de andere topics of in het Insignia topic.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Als je 1 X drukt komt die klep dan los in de eerste stand?
        Z4 M40i

Comment

De ene keer lukt het wel,de andere keer niet.Heb zojuist een video gevonden over
          hoe de ontgrendelschakelaar(rubberen bediening) te vervangen.Ik veronderstel dat deze schakelaar de oorzaak is gezien
          het soms wel en soms niet werkt.
          Daar is mooi te zien hoe de chrome bar achteraan te lossen om aan de schakelaar te raken.
          Ziet er simpel uit maar!Op de video wordt zeer eenvoudig enkel de chrome bar losgemaakt
          en kan je onmiddellijk aan de schakelaar om die dan zeer simpel te vervangen.
          Maar blijkbaar is niet op ieder Insignisa model de bar op dezelfde wijze bevestigd.
          Ik heb dezelfde werkwijze toegepast maar bij mijn insignia break model is de chrome bar
          vast gemonteerd aan het stuk waar de schakelaar zich bevindt.
          Dan maar alles losgemaakt.
          Nu blijkt dat de schakelaar onbereikbaar is zonder de bar te lossen van het daaraan bevestigde
          onderdeel.Dan maar geprobeerd deze stukken te scheiden maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan.
          Ze zijn met silicone en op verschillende plaatsen aan elkaar verbonden.
          Iemand ervaring met dit probleem?
          Het kan toch niet dat bij defecte schakelaar alles moet vervangen worden(chrome bar en stuk eronder)!
          Last edited by vinny1970; 04/09/2016, 16:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            Nieuwe sensor laten stekenin de koffergreep? Klikt de koffer open als je duwt? Heb je een knopje on de deur van de auto om de koffer te openen, of op de afstandsbediening?
            Geen kopje in de deur en ook geen bediening op de afstandsbediening!
            Vreemde beslissing bij Opel om enkel te bedienen via sensor in koffergreep!Indien tweede mogelijkheid in deur of afstandsbediening kan bij defecte sensor de koffer toch nog geopend worden.Nu kan de koffer niet meer geopend worden,buiten met schroevendraaier via binnenzijde koffer.
            Kan toch de bedoeling niet zijn?

Comment

ik heb hetzelfde voorgehad bij mijn Chevrolet Orlando. Koffer klikte nog maar wilde niet meer openen. De sensor onder het rubber was te vervangen. Ik heb 'm volledig losgehaald, maar het uiteindelijk toch gewoon bij de dealer laten vervangen.
              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Zelfde probleem gehad op de Mini des huizes. Chromé hendel moest ook mee vervangen worden. 170 euro.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bij mijn Insignia ging dit wel met een knop in de deur en met de afstandsbediening.
                  Hoe stel je dan de hoogte in voor in uw garage als je geen knop in het interieur hebt?
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                  X