Ik heb een VW caddy 1.9 Diesel van 2006 met 217.000km. Sinds vorige week draait de motor op lage toeren niet echt mooi meer. Wanneer de motorkap open is en de motor stationair draait zie je de motor zo soms schokken op de silimblokken. Bij hogere toerentallen merk je niets en rijdt de auto ook normaal, denk ik. Ik ben ermee naar de garage geweest en heb deze laten uitlezen maar er komt niets op. Mijn garagist zei dat het een bepaalde kabelboom kon zijn die vervangen moest worden. Ik heb eergisteren dit laten vervangen maar het probleem is niet (helemaal) verdwenen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak/oplossing zou kunnen zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Caddy motor draait niet goed.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan25 Bekijk BerichtenIk heb een VW caddy 1.9 Diesel van 2006 met 217.000km. Sinds vorige week draait de motor op lage toeren niet echt mooi meer. Wanneer de motorkap open is en de motor stationair draait zie je de motor zo soms schokken op de silimblokken. Bij hogere toerentallen merk je niets en rijdt de auto ook normaal, denk ik. Ik ben ermee naar de garage geweest en heb deze laten uitlezen maar er komt niets op. Mijn garagist zei dat het een bepaalde kabelboom kon zijn die vervangen moest worden. Ik heb eergisteren dit laten vervangen maar het probleem is niet (helemaal) verdwenen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak/oplossing zou kunnen zijn?
Vliegwiel kapot
Comment
Comment