Mededeling

Collapse
No announcement yet.

demontage airco - doe het zelf manier?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• demontage airco - doe het zelf manier?

Binnekort trek ik dus een V8 uit een caprice maar deze beschikt uiteraard over een airco. Eerste stap is natuurlijk dat deze ontlaad moet worden van het gas.

Bestaat er een correcte doe het zelf manier hiervoor of dient dit een pro dit te doen?

Werkt die airco nog of niet? Indien nog werkend, geen enkele leiding lossen en de complete boel te koop zetten. Zal wel iemand willen overnemen.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Airco werkt nog perfect. Dus er zijn jongens die dit inbouwen in hun wagens?
      Op 2dehands maar zetten dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
        Werkt die airco nog of niet? Indien nog werkend, geen enkele leiding lossen en de complete boel te koop zetten. Zal wel iemand willen overnemen.
        Dat kan niet want de leidingen lopen naar de verdamper onder het dashboard.
        Last edited by camaro 68 rs; 01/10/2016, 09:13.
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
          Binnekort trek ik dus een V8 uit een caprice maar deze beschikt uiteraard over een airco. Eerste stap is natuurlijk dat deze ontlaad moet worden van het gas.

Bestaat er een correcte doe het zelf manier hiervoor of dient dit een pro dit te doen?
          Moet verplicht door een pro gebeuren. Een garage waar iemand werkt die gecertifieerd is voor het terugwinnen van koelmiddelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
            Moet verplicht door een pro gebeuren. Een garage waar iemand werkt die gecertifieerd is voor het terugwinnen van koelmiddelen.
            Klopt, je hebt daar een speciaal brevet voor nodig.
            Als de caprice wat ouder is, zit er nog freon in de airco. Dat is zeer slecht voor het milieu, laat het dus niet zomaar weglopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
              Dat kan niet want de leidingen lopen naar de verdamper onder het dashboard.

Heb ik dus niet aan gedacht.