Als ge uw radio verkeerd aansluit gaat die niet 20 minuten wachten eer die de zekering laat springen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Help! Peugeot 207
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierS Bekijk BerichtenLeuk dat het dat maar was.
Maar ben ik nu de enige die dit vreemd vindt? Een zekering dient als beveiliging tegen te hoge stromen en kortsluiting. Stel nu dat die radio al rijdend kapot was gegaan en kortsluiting had gemaakt.
Dan kan het toch niet de bedoeling zijn dat het contact uitvalt, de ruitenwissers beginnen gaan en de lichten aanspringen. Is toch niet goed ontworpen?
contact valt niet uit als je aan het rijden bent.
COM2000 is de module aan het stuur, waar je de lichten en ruitenwissers bedient, en waar de stuurbediening van de radio op zit. Die zekering zal wel gesprongen zijn. Wanneer die unit stuk gaat begint er een noodprogramma te lopen waarbij de lichten aangaan, de ruitenwissers starten etc..
BSI is de boordcomputer die uitvoerende taken verricht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenCOM2000 is de module aan het stuur, waar je de lichten en ruitenwissers bedient, en waar de stuurbediening van de radio op zit. Die zekering zal wel gesprongen zijn. Wanneer die unit stuk gaat begint er een noodprogramma te lopen waarbij de lichten aangaan, de ruitenwissers starten etc..
BSI is de boordcomputer die uitvoerende taken verricht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten'pieeeeuuwwww'
Ik hoorde je zucht van opluchting tot hier
Maar het was dus idd en plong zoals velen hier dachten.
Ik wil iedereen nog een bedanken voor de tips en het mee denken!
Voor mij geen nieuwe radio meer ik koop mij wel terug cd's
Comment
Comment