Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neurotische dwang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    bij ons op het peugeotforum hanteren we nochtans deze regels ivm beleefdheid. Je kan iemands auto strontlelijk vinden, maar als je dat wil vermelden doe het dan tenminste op een deftige manier en met argumenten. Een regel die heel goed gehandhaafd wordt. Posters zullen bij ons hun woorden wikken en wegen eer ze iets op het forum zetten. Dat draagt al veel bij tot de heel goede sfeer van ons forum.

Begrijpelijk hé............ het gaat over Peugeots.

grapje Flappy, niet serieus opnemen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Neurotische dwang

Ook de reden waarom ik destijds dit forum heb verlaten. Ondertussen ben ik wat ouder en wijzer geworden, ga wel sneller in de aanval maar op een beschaafde manier. Ik geef graag mijn mening en discussiëren doe ik ook graag. Van sommige weet ik ondertussen dat ze het plezant vinden van ne mens op stang te jagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Als een vriend bijvoorbeeld een nieuwe horloge gekocht heeft en deze aan je laat zien dan zeg je toch ook niet dat je ze lelijk vindt? Wie doet dat nu?
        Dat draagt niets bij. Als je niet reageert laat je toch ook duidelijk zien wat je ervan vindt?
        Wat heb je eraan om iemand een slecht gevoel te geven?

Heeft niets te maken met de werking van een forum. Op Mercedesforum is zoiets moeilijk voor te stellen bijvoorbeeld.
        Sorry Gere maar als jij mij een nieuw horloge komt tonen en je vraagt wat ik er van vindt, dan zal ik eerlijk maar beleefd antwoorden.
        Smaken verschillen nu eenmaal.

Ik heb liever een eerlijk negatief antwoord dan een vals positief.

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          Sorry Gere maar als jij mij een nieuw horloge komt tonen en je vraagt wat ik er van vindt, dan zal ik eerlijk maar beleefd antwoorden.

En je vraagt staat er... toch een nuance...

volgens mij heb jij dat hier op het forum nog niet gedaan... je verdedigt wel anderen, wel nobel van je.
          Last edited by ; 03/11/2016, 13:30.

Comment

• Neurotische dwang

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten

Het is de manier waarop je het zegt. Hier op het werk ken ik er zo ook een paar. Hun mening zeggen me nen belachelijke lach en dan tegen alleman zeggen. Zie nekeer wa diene gekocht of gedaan heeft. Kinderachtig en onvolwassen. Het is door zulke mensen te negeren da ne mens zich beter ga voelen. Ge kunt ze me ni meer kloten!

Ik ga ook eerder mijn mening geven dan te moeten liegen. Maar dan op een beschaafde manier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Het is de manier waarop je het zegt. Hier op het werk ken ik er zo ook een paar. Hun mening zeggen me nen belachelijke lach en dan tegen alleman zeggen. Zie nekeer wa diene gekocht of gedaan heeft. Kinderachtig en onvolwassen. Het is door zulke mensen te negeren da ne mens zich beter ga voelen. Ge kunt ze me ni meer kloten!

Ik ga ook eerder mijn mening geven dan te moeten liegen. Maar dan op een beschaafde manier.
              Zoiets doe je niet en dat is ronduit onbeschoft.
              Begrijp ook niet waarom mensen die doen. Om zichzelf interessant te maken? Of omdat ze het niet op een normale manier durven zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                En je vraagt staat er... toch een nuance...

volgens mij heb jij dat hier op het forum nog niet gedaan... je verdedigt wel anderen, wel nobel van je.
                Een forum is iets anders dan een real life conversatie en kan je moeilijk vergelijken.
                Als je enkel maar je mening geeft als een ander er echt naar vraagt, dan zal je niet veel babbelen in je leven.

Als iemand zijn eerlijke maar negatieve mening geeft en je kan er niet tegen, dan heb je een grote probleem. Want iedereen komt dat wel eens tegen.

En niet iedereen stelt de vraag rechtstreeks. Sommigen formuleren hun zinsbouw nu eenmaal zodanig dat ze geen echte vraag stellen maar toch je mening willen weten.

Comment

Een forum is iets anders dan een real life conversatie en kan je moeilijk vergelijken.
                  Als je enkel maar je mening geeft als een ander er echt naar vraagt, dan zal je niet veel babbelen in je leven.

Als iemand zijn eerlijke maar negatieve mening geeft en je kan er niet tegen, dan heb je een grote probleem. Want iedereen komt dat wel eens tegen.

En niet iedereen stelt de vraag rechtstreeks. Sommigen formuleren hun zinsbouw nu eenmaal zodanig dat ze geen echte vraag stellen maar toch je mening willen weten.

Zolang de gesprekken diepgaand, wederzijds zijn en niet oppervlakkig, heeft niemand daar een probleem mee...

Je leest ook wat je wilt lezen...

Comment

Zoiets doe je niet en dat is ronduit onbeschoft.
                    Begrijp ook niet waarom mensen die doen. Om zichzelf interessant te maken? Of omdat ze het niet op een normale manier durven zeggen?

Omdat ze denken interessant te zijn zeker.
                    Ik denk ook eerder uit jaloezie, omda ze iets bepaald zelf ni mogen kopen van hun vrouw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Begrijpelijk hé............ het gaat over Peugeots.

grapje Flappy, niet serieus opnemen.
                      gij hebt er nochtans ook genoeg gezeten
                      www.peugeotforum.be

Comment

gij hebt er nochtans ook genoeg gezeten
                        Wink
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeterC
                          Na 2 C 180 CDI's rij ik sinds eind januari met een 2016 Mercedes C 180d, de basisversie van de C.
                          De motor van de C 180d is een 1.6 diesel van Renault.
                          Die motor is een verademing: eindelijk een C met een comfortabele en stille diesel. Bovendien ruim 0.5l/100km zuiniger dan de vorige 180 CDI's met hun Mercedes 2.1 diesel.
                          Waar zie jij de vraag naar een mening ?

Comment

• Ach Dirk, ik ga je gewoon negeren.
                            Want niet alleen ik lees wat ik wil lezen.

Comment

• met negeren is nog nooit iets opgelost
                              www.peugeotforum.be

Comment

met negeren is nog nooit iets opgelost
                                Ik doe niet mee aan welles/nietes spelletjes.
                                En dit geval is het wel opgelost.

Comment

• ach, dit topic dient daar nu net voor
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Aaah! Dan moet ik hier zeker weg blijven.

Comment

met negeren is nog nooit iets opgelost
                                      Ontkennen en weglopen is gemakkelijk. Je verantwoordelijkheid nemen...

Comment

Aaah! Dan moet ik hier zeker weg blijven.

Liever in dit topic dan elders..

Comment

Aaah! Dan moet ik hier zeker weg blijven.

nietes
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X