Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neurotische dwang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Op een Autoforum beginnen over zelfmoord te plegen. Kan allemaal wel ludiek zijn maar gelieve te onthouden dat dit bij mensen gevoelig ligt.

Heb niks tegen dit topic, maar mag ik jullie vragen om het hier deftig te houden.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Leuke topic ok met welke auto's rijden jhonnies en marokkanen het meest? Een bmw of vw (90% golf)?

Ik denk dat vw de leidersplaats heeft doorgegeven aan bmw's onderussen. In Antwerpen toch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Hoe bedoel je ?
        Dat ik hier weg moet blijven ?
        Neen hoor. Maar het zal soms minder frustrerend zijn dan hier te moeten opboksen tegen anderen.

Verstuurd met de postduif.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Op een Autoforum beginnen over zelfmoord te plegen. Kan allemaal wel ludiek zijn maar gelieve te onthouden dat dit bij mensen gevoelig ligt.

Heb niks tegen dit topic, maar mag ik jullie vragen om het hier deftig te houden.

Ge moet met alles kunnen lachen, ALLES!! Stelt u in staat om de zaken eens in een ander daglicht te zetten en zo uw relativeringsvermogen te versterken. En het is niet omdat men er een grapje over maakt dat men plots een ongevoelige klootzak is.
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Neen hoor. Maar het zal soms minder frustrerend zijn dan hier te moeten opboksen tegen anderen.

Verstuurd met de postduif.
            Opboksen zou ik het niet noemen. Mijn virtueel leven is relatief... Maar ik ben hier wel graag... Behalve het negatieve dan. Maar we doen ons best...
            Last edited by ; 01/11/2016, 21:11.

Comment

Misschien moeten we illegale backyard fights organiseren?

Natuurlijk met inzet!

Comment

zoals de hooligans ergens afspreken in een bos in holland
                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Sorry, zal het achteraf nooit meer doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
                    Jakd(t)rol mag een fake 6cilinder look uitlaat na plaatsen en zijn logo weglaten en ik mag geen oem m pakket laten naplaatsen oei wat een ramp zeg.
                    Sommigen hier zijn merk blind of spec blind maar ik niet . Als ik met iets rij waar ik niet tevreden over ben dan zeg ik dat ook want zo fanatiek ben ik niet . Is mijn 430xd gc perfect zeker niet . Is de 6cilinder onder de kap machtig ook niet . Klinkt hij goed neen het is een diesel duhhhh. maar voor mij doet hij wat hij moet doen . Met mijn overpriced powerbox presteerd de 30d als een 35d zelfs een tikje beter. Is een 35d beter voor mij wel want met een overpriced powerbox is dat nog een pak sneller maar ergens moet je een grens trekken op financieel vlak .
                    Ik heb totaal geen probleem met het naplaatsen van iets. Jij blijkbaar wel, want een dubbel uitlaatje is een ramp. Het is trouwens geen fake zescilinder uitlaatje, de huidige 320d is bij mijn weten nog steeds een viercilinder, en die heeft puur technisch bekeken dat OEM dubbele uitlaatje ook niet nodig hoor. Maar... je plaatst zelf wel M-bumpertjes die OEM niet voorzien zijn op de kar (die je naar eigen zeggen toch) hebt. Snap je 't nog niet? En moest ik een 30d hebben, dan liet ik het logo ook weg. Ik hou van een cleane achterkant. M'n eerste auto, een 205 1.9 GTI, GTI badge achteraan en op de zijkanten verwijderd. Of moest ik mij daar misschien ook voor schamen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      zoals de hooligans ergens afspreken in een bos in holland
                      Holland, wie heeft u geïnformeerd.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                        Ben al aant gaan ze!

FWD is voor pussy's! RWD is zoveel meer fun, of zou toch meer fun zijn moest ik wa meer ballen aan mijn lijf hebben.
                        Fuck safety go crazy!

Ik kan me volledig vinden in dit topic!
                        Serieus Geert
                        Dat zegt dan iemand met een kappersbak voor 50 plussers.

Grapje hé
                        den borre

Int3x0r

Comment

Jakkel en blackhorse, vanwaar die strijd tussen jullie??
                          In het echt zouden jullie Hechte vrienden kunnen zijn...

Even veel passie, dezelfde smaak, liefde voor auto's... beangstigend eigenlijk...

durven beide geen topic over hun eigen auto beginnen, gevoelige zieltjes...

er zijn meer gelijkenissen dan verschillen... precies 2 broers met hetzelfde karakter...
                          Last edited by ; 01/11/2016, 23:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Jakkel en blackhorse, vanwaar die strijd tussen jullie??
                            In het echt zouden jullie Hechte vrienden kunnen zijn...
                            Serieus blijven hé.... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Serieus blijven hé.... .
                              Lol
                              den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Serieus blijven hé.... .
                                Moet dat ? Het leven is te kort om te bekvechten om ? Wat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  FWD is zoveel beter en veiliger dan RWD
                                  Oneens
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Heel dit forum is voor mij neurotische dwang

Probeer contenu mij te beperken lol

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                      Uw vriendin ook? Of neemt ge die boete voor te snel rijden volledig op U, ipv enkel de minnelijke schikking te betalen. Dat kan nog belangrijk worden later, omdat de politierechtbanken nu ook met boetes rekening houden als ge moet verschijnen.

Voila, ik zijn ook bezig!
                                      Tuurlijk neem ik da volledig voor mij, maar 11 km/u te snel rijden, wat nog trager was als de vroeger toegestane snelheid, is ni echt een zware overtreding, laat staan een overtreding, geldklopperij, da ist!
                                      Ik en mijn vriendin zijn er gisteren nog gepasseerd en ze zei het zelf da 50 km/u daar gewoon belachelijk weinig is.

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                      Serieus Geert
                                      Dat zegt dan iemand met een kappersbak voor 50 plussers.
                                      Grapje hé

Gelukkig dat het maar een grapje is, kappersbak of ni, voor mij een zalig baksken! Je hebt ni veel cilinderinhoud nodig om fun te hebben, de MX-5 is daar het grootste bewijs van!

Comment

Ik ben het hier niet mee eens.
                                        De MX5 is niet alleen geschikt voor coiffeurs 50+.
                                        Het is dé ideale auto voor alle homo's.
                                        Scoor ik hiermee in dit topic?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                                          Ik ben het hier niet mee eens.
                                          De MX5 is niet alleen geschikt voor coiffeurs 50+.
                                          Het is dé ideale auto voor alle homo's.
                                          Scoor ik hiermee in dit topic?
                                          Bij sommige wel, bij andere weer niet. Maakt me eigenlijk niet uit, heb niets tegen homo's, maar zelf ben ik er geen, laat dat duidelijk zijn.
                                          Zeg is, met wat rij jij dan zoal, Maurice?
                                          Last edited by ; 02/11/2016, 10:19.

Comment

Working...
                                          X