Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neurotische dwang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Tuurlijk neem ik da volledig voor mij, maar 11 km/u te snel rijden, wat nog trager was als de vroeger toegestane snelheid, is ni echt een zware overtreding, laat staan een overtreding, geldklopperij, da ist!
    Ik en mijn vriendin zijn er gisteren nog gepasseerd en ze zei het zelf da 50 km/u daar gewoon belachelijk weinig is.
    Dat is vaak zo, of lijkt tenminste zo. Bedenk dan dat die 50 km/u limiet telt voor elke weggebruiker, ook bussen en vrachtwagens, en op elk moment van de dag. Daar ligt eigenlijk het probleem, je moet de limieten opstellen voor de voertuigen die de grootste hinder of het grootste risico veroorzaken. Helaas wil iedereen per sédelimiet rijden, ook als dit eigenlijk niet verantwoord is. Let er eens op hoeveel vrachtwagens 70 of meer rijden waar ze eigenlijk maar 60 mogen, en hoeveel bussen sneller dan 90 rijden op de snelweg.

Comment

Gedaan met de opmerkingen over de 4 cilinders, op naar de volgende

http://
      Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
        Dat is vaak zo, of lijkt tenminste zo. Bedenk dan dat die 50 km/u limiet telt voor elke weggebruiker, ook bussen en vrachtwagens, en op elk moment van de dag. Daar ligt eigenlijk het probleem, je moet de limieten opstellen voor de voertuigen die de grootste hinder of het grootste risico veroorzaken. Helaas wil iedereen per sédelimiet rijden, ook als dit eigenlijk niet verantwoord is. Let er eens op hoeveel vrachtwagens 70 of meer rijden waar ze eigenlijk maar 60 mogen, en hoeveel bussen sneller dan 90 rijden op de snelweg.
        Overdag en bij veel verkeer kan ik er nog inkomen, de moment dat ze mij geflitst hebben vind ik pure geldklopperij, om half 22 's avonds wanneer er daar amper verkeer is en je automatisch sneller gaat rijden. Weet dat ik voor dat ze de snelheidslimieten daar aangepast hebben naar 50 km/u, soms 90 en zelf meer reed om naar het werk te rijden, die 67 die ik toen reed is zeker ni overdreven.
        Iedereen zou voor zichzelf moeten weten dat je op bepaalde momenten van de dag gewoon trager moet rijden, de goei moeten het natuurlijk altijd bekopen met de slechte, maw ik val in herhaling, daarom dat ik mij in deze topic kan vinden.
        Heb trouwens nog geen enkel accident in fout op mijn palmares, spijtig genoeg wordt daar nooit rekening mee gehouden.
        Mijn bonus malus staat inmiddels op -2!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
          Gedaan met de opmerkingen over de 4 cilinders, op naar de volgende

http://
          Ik kan een dikke V8 wel smaken, als ik er eentje hoor gaat men raampje altijd naar beneden voor het geluid alleen al, tenzij het dakje al open is uiteraard van mijn homo wagen.

De reden dat ik voor minder ga is puur voor de kosten te beperken en ook omdat een V8 voor mij gewoon niet betaalbaar is.
          Die van mij zou maar al te graag met een Mustang V8 rondrijden, zij ni alleen trouwens!

Onlangs nog zo een oldtimer tegengekomen int stad, de koppen draaiden nogal en die sound, machtig!
          Is de 2de keer dat ik die tegenkom, geen idee wat het voor iets is eigenlijk, pickup achtig, verlaagd, denk ne Ford.

Comment

Overdag en bij veel verkeer kan ik er nog inkomen, de moment dat ze mij geflitst hebben vind ik pure geldklopperij, om half 22 's avonds wanneer er daar amper verkeer is en je automatisch sneller gaat rijden. Weet dat ik voor dat ze de snelheidslimieten daar aangepast hebben naar 50 km/u, soms 90 en zelf meer reed om naar het werk te rijden, die 67 die ik toen reed is zeker ni overdreven.
            Iedereen zou voor zichzelf moeten weten dat je op bepaalde momenten van de dag gewoon trager moet rijden, de goei moeten het natuurlijk altijd bekopen met de slechte, maw ik val in herhaling, daarom dat ik mij in deze topic kan vinden.
            Heb trouwens nog geen enkel accident in fout op mijn palmares, spijtig genoeg wordt daar nooit rekening mee gehouden.
            Mijn bonus malus staat inmiddels op -2!
            Dus omdat je op -2 staat tellen de verkeersregels niet voor jou????
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Neurotische dwang

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
              Dus omdat je op -2 staat tellen de verkeersregels niet voor jou????
              Amai, heb ik een moord gepleegd? Heb ik da gezegd dan? Bij overtredingen zouden ze tenminste milder mogen zijn bij iemand zoals ik vind ik.
              Ik haat regels. Voor mij zijn er al veel te veel in deze wereld. Ik ben 32 en ik leef nog, terwijl ik vaak de regels aan mijn laars lap, ik kan voor mezelf wel beslissen of ik gevaarlijk bezig ben of niet. Ik leef graag trouwens, dus mezelf in gevaar brengen? Ik dacht het niet...

Comment

De reden dat ik voor minder ga is puur voor de kosten te beperken en ook omdat een V8 voor mij gewoon niet betaalbaar is.
                Die van mij zou maar al te graag met een Mustang V8 rondrijden, zij ni alleen trouwens!
                Tweedehands zijn de meeste van die dikke zuipbakken nochtans spotgoedkoop. Niemand moet dat immers nog hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Tweedehands zijn de meeste van die dikke zuipbakken nochtans spotgoedkoop. Niemand moet dat immers nog hebben.
                  Inderdaad, gewoon door de taksen.

Comment

Amai, heb ik een moord gepleegd? Heb ik da gezegd dan? Bij overtredingen zouden ze tenminste milder mogen zijn bij iemand zoals ik vind ik.
                    Ik haat regels. Voor mij zijn er al veel te veel in deze wereld. Ik ben 32 en ik leef nog, terwijl ik vaak de regels aan mijn laars lap, ik kan voor mezelf wel beslissen of ik gevaarlijk bezig ben of niet. Ik leef graag trouwens, dus mezelf in gevaar brengen? Ik dacht het niet...

Comment

Neurotische dwang

Ik kan een dikke V8 wel smaken, als ik er eentje hoor gaat men raampje altijd naar beneden voor het geluid alleen al, tenzij het dakje al open is uiteraard van mijn homo wagen.

Is dit geen V6?

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Laat je maar eens goed gaan, daar dient dit topic toch voor...

Maar als je het spel zo wilt spelen dat de regels niet voor jou gelden dan moet je ook aanvaarden dat daar soms consequenties kunnen aan verbonden zijn, dus als je dan al eens een bericht in de brievenbus krijgt wees een man en stel met een glimlach vast dat je die keer geen geluk had bij het spelen van je spel...

En dit allemaal omdat ik jou een simpele vraag stel jij vraagt omdat je op BM -2 staat dat er andere regels zouden moeten zijn voor jou (en waarschijnlijk dan ook voor alle anderen die op BM -2 staan) dan voor zij die op BM 0 of BM 6 of BM 10 staan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                          Idd en omdat het "ecologische onverantwoord" is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            Is dit geen V6?

Ja idd ma dan toch liever V8...

Comment

Idd en omdat het "ecologische onverantwoord" is.
                              F*ck ecologisch!
                              Doempen met diesels ja!
                              DPF eruit en gaan met die banaan!

Bereid zichzelf voor

Comment

Neurotische dwang

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                Laat je maar eens goed gaan, daar dient dit topic toch voor...

Maar als je het spel zo wilt spelen dat de regels niet voor jou gelden dan moet je ook aanvaarden dat daar soms consequenties kunnen aan verbonden zijn, dus als je dan al eens een bericht in de brievenbus krijgt wees een man en stel met een glimlach vast dat je die keer geen geluk had bij het spelen van je spel...

En dit allemaal omdat ik jou een simpele vraag stel jij vraagt omdat je op BM -2 staat dat er andere regels zouden moeten zijn voor jou (en waarschijnlijk dan ook voor alle anderen die op BM -2 staan) dan voor zij die op BM 0 of BM 6 of BM 10 staan...
                                Moet ik het nu nog is uitleggen? Vroeger mocht je daar 70, onlangs verlagen ze de limiet naar 50 om dan op het meest onlogische uur van de dag te staan flitsen. Ik reed 67. Geldklopperij! Zeker geen spel dat ik toen aan het spelen was want anders zou ik wsl 120 gereden hebben.

Regels moeten er zijn, is nu ni anders, maar spijtig genoeg maken ze ook misbruik van de situatie om de kas te spijzen.

Wil zeker niet zeggen omdat mijn bonus malus -2 staat dat ik daarom meer zou mogen, wil gewoon zeggen dat ik geen brokkenpiloot ben.

Comment

Onder andere... .

Comment

Onder andere... .
                                    Wat nog?
                                    Onderhoud zal wel ongeveer zelfde zijn als een doorsnee viercilinder van een premium merk denk ik?

Comment

Moet ik het nu nog is uitleggen? Vroeger mocht je daar 70, onlangs verlagen ze de limiet naar 50 om dan op het meest onlogische uur van de dag te staan flitsen. Ik reed 67. Geldklopperij! Zeker geen spel dat ik toen aan het spelen was want anders zou ik wsl 120 gereden hebben.

Regels moeten er zijn, is nu ni anders, maar spijtig genoeg maken ze ook misbruik van de situatie om de kas te spijzen.

Wil zeker niet zeggen omdat mijn bonus malus -2 staat dat ik daarom meer zou mogen, wil gewoon zeggen dat ik geen brokkenpiloot ben.
                                      Neen mij moet je het niet meer uitleggen hoor, je bent gewoon tegen de lamp gelopen en noem het zoals je wilt als je geflitst bent aan 67 waar 50 de toegelaten snelheid was dan was je daar op dat moment verkeerd bezig, of dit nu was omdat je de regels niet wilt volgen of omdat je niet oplettend genoeg was in beide gevallen was je verkeerd bezig (volgens de wetgever).

En dat dit op een onlogisch uur zou zijn volgens jou, blijkbaar is het op dat uur nodig want dan zijn er die de regels (door de wetgever opgelegde regels, die je verklaard hebt te aanvaarden door je rijbewijs af te leggen) niet kunnen volgen...

En of je nu je rijbewijs 1 dag dan wel 100 jaar hebt, of je staat aan BM -2 of BM 20 de regels blijven dezelfde, zolang ze geen differentiatie maken op basis van die gegevens speelt het allemaal geen rol, of je nu brokkenpiloot bent of niet.

Maar leg vooral de schuld bij zij die de regels opstellen, of bij zij die moeten toezien op het naleven van de regels dan voel je je weer wat beter en daar dient dit topic toch voor

Comment

Wat nog?
                                        Onderhoud zal wel ongeveer zelfde zijn als een doorsnee viercilinder van een premium merk denk ik?
                                        Ik heb het niet persé over die cilinders hoor. Wel op veel cc's benzines. Wie wil dat vandaag nog hebben? Je betaalt je blauw aan taksen en dat zuipt maar. Ik tuf liever door de zones 30,50 en 70, en sta liever in de file met iets dat zes liter verbruikt dan iets dat 12 liter verbruikt.

Comment

Ik heb het niet persé over die cilinders hoor. Wel op veel cc's benzines. Wie wil dat vandaag nog hebben? Je betaalt je blauw aan taksen en dat zuipt maar. Ik tuf liever door de zones 30,50 en 70, en sta liever in de file met iets dat zes liter verbruikt dan iets dat 12 liter verbruikt.
                                          Snap je punt ergens wel, veel plezier is er op de "normale uren" niet meer te beleven.
                                          Maar toch, moest ik m'n D5 V70 voor een T6 V70 kunnen inruilen, zou het direct doen.
                                          Mis het gevoel van een "deftige" naft, al is dat natuurlijk persoonlijk.

Comment

Working...
                                          X