Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neurotische dwang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    nietes
    Voor mij zeker niet! Maar geef nu toe dat de lijn zeer dun is... Je verdedigt iemand tegen beter weten in...

Comment

• iedereen heeft recht op spreken, hoe rare kronkels die ook schijnt te hebben
      www.peugeotforum.be

Comment

met negeren is nog nooit iets opgelost
        Andersom ook niet hier op het forum is een achterlijke d(t)rol die het nodig acht om op al mijn reacties te reageren en wat heeft dat opgelost.

Comment

• Toch nog iemand die de moeite doet...

Eigenlijk 2, ik en ... Een waaghals
          Last edited by ; 03/11/2016, 22:31.

Comment

iedereen heeft recht op spreken, hoe rare kronkels die ook schijnt te hebben
            ik lees graag

Comment

• en elk forum is anders, wij zijn autoforum met onze mooie gebreken, spijtig dat kefkie er niet meer mag bij zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                d(t)rol
                Wees eens origineel in plaats van te kopiëren. Dan stijg je misschien al iets in m'n achting, stukje aandachtshoer.

Comment

• ipv verbannen, kan Namaz er niet voor zorgen dat individuen enkel in dit topic kunnen posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    en elk forum is anders, wij zijn autoforum met onze mooie gebreken, spijtig dat kefkie er niet meer mag bij zijn
                    Feit.

Comment

• gebanned? vind ik eerlijk gezegd een makkelijkheidsoplossing. We hebben het op ons forum nog maar een paar keer moeten doen en dat waren dan audi 'fans' die vonden dat ze op een peugeot forum onnozel moesten komen doen. Voor de rest is alles netjes opgelost via ingrepen van de mods.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                        Idd is minstens even gevaarlijk, in u gat komen plakken, de pas afsnijden, te traag rijden! enz.
                        Ik vind dat sneller maar oplettend rijden zelf veiliger is dan te traag en onoplettend, heb al vaak moeten uitwijken voor mensen die van hun vak afwijken, zijn dan ook meestal met andere dingen bezig dan het autorijden zelf.
                        Heb ook nooit begrepen waarom jonge bestuurders het meest betalen, ze hebben dan wel het minste ervaring, maar de ene leert sneller dan de andere, laat ze beginnen aan een lage bonus malus en als ze accidenten zetten kunnen ze deze nog altijd optrekken.
                        Ik kan mij wel voorstellen wanneer er accidenten gebeuren met zwaar gewonden dat de ziekenhuiskosten wel is hoog kunnen oplopen, wil nog altijd niet zeggen dat jonge bestuurders daar de dupe van moeten zijn, idioten heb je in elke leeftijdscategorie, zelf als je zou denken, nu zouden ze toch hun verstand al moeten gekregen hebben.

Een klein* accidentje met een vrij recente wagen kan al meerdere duizenden euros kosten, tot aan 10.000 toe... wanneer haalt de verzekering dat ene klein ongevalletje er weer uit?

* bumper + balk, 2 vleugels, 2 koplampen, 2 mistlichten, parkeersensoren, aircocondensor, en motorkap. ge valt ervan achterover als ge de prijs hoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                          ipv verbannen, kan Namaz er niet voor zorgen dat individuen enkel in dit topic kunnen posten?
                          Dit topic is de ideale bliksemafleider... als zeg ik het zelf.

Dit topic als toelatingsproef naar de rest van het forum...
                          lukt het hier...

Comment

• Ja, dit of het ergernistopic... want eigenlijk kan dat hier ook voor dienen.

Comment

• Wat veel mensen niet begrijpen, is dat geschreven communicatie anders is dan mondelinge communicatie. Vergeet de invloed van de non verbale communicatie niet tijdens een gesprek, en de manier waarop de meeste mensen hun antwoord aanpassen en bijsturen op basis van de reactie van de persoon tegenover hen.

Wanneer ik schrijf : "Voor losers als jij zou de ziekenkas hoerenlopen moeten terugbetalen" dan is dat ongemeen hard en aggressief.

Maar in een gesprek kan je dat met de nodige nonverbale communicatie zeggen zonder de tegenpatij te beledigen, omdat je dat dan kan duidelijk maken dat dat niet gemeend is...
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                Wat veel mensen niet begrijpen, is dat geschreven communicatie anders is dan mondelinge communicatie. Vergeet de invloed van de non verbale communicatie niet tijdens een gesprek, en de manier waarop de meeste mensen hun antwoord aanpassen en bijsturen op basis van de reactie van de persoon tegenover hen.

Wanneer ik schrijf : "Voor losers als jij zou de ziekenkas hoerenlopen moeten terugbetalen" dan is dat ongemeen hard en aggressief.

Maar in een gesprek kan je dat met de nodige nonverbale communicatie zeggen zonder de tegenpatij te beledigen, omdat je dat dan kan duidelijk maken dat dat niet gemeend is...
                                Ook de stemming bij het lezen... als iemand neerslachtig is, ga je hem opbeuren... en niet omgekeerd.
                                als iemand een verlies aan het verwerken is, en post hier iets...

enz...

Comment

• Ik word weemoedig mannen....

Comment

• daarom zijn er smileys uitgevonden. Die kleuren de boodschap naar de juiste stemming.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Nu zou ik dus opgebeurd moeten worden.... In a perfect world

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                        Ik word weemoedig mannen....
                                        Nie beginnen over zelfmoord hê want da mag niet.

Comment

• ge kunt misschien met twee springen
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X