Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neurotische dwang

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb geen verdieping... alles geliijkvloers dus springen zou belachelijk zijn lol

Comment

• lol
      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Heb geen verdieping... alles geliijkvloers dus springen zou belachelijk zijn lol
        Krijg ik je 730d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Krijg ik je 730d?
          En de Volvo om naar het kerkhof te gaan...

Moet men naam nog waar maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Krijg ik je 730d?
            Ok, je bent de eerste, dus ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Ok, je bent de eerste, dus ja
              Perfect, en dan zal ik je wel voeren naar het kerkhof in m'n V70, plek genoeg.

Comment

• Topreactie !
                Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                Perfect, en dan zal ik je wel voeren naar het kerkhof in m'n V70, plek genoeg.

Comment

• Neurotische dwang

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                  Een klein* accidentje met een vrij recente wagen kan al meerdere duizenden euros kosten, tot aan 10.000 toe... wanneer haalt de verzekering dat ene klein ongevalletje er weer uit?

* bumper + balk, 2 vleugels, 2 koplampen, 2 mistlichten, parkeersensoren, aircocondensor, en motorkap. ge valt ervan achterover als ge de prijs hoort.
                  Straks gaan we nog compassie moeten hebben met de verzekering ofwa? Ik denk dat er wel geld genoeg binnen stroomt daar. Heb al veeel verzekering betaald, maar zelf nog nooit nodig gehad. En die zijn in de meerderheid wsl. Krijg ik da dan terug? Waarom moet ik iemand anders zijn miserie betalen?
                  Last edited by ; 04/11/2016, 08:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                    Straks gaan we nog compassie moeten hebben met de verzekering ofwa? Ik denk dat er wel geld genoeg binnen stroomt daar. Heb al veeel verzekering betaald, maar zelf nog nooit nodig gehad. En die zijn in de meerderheid wsl. Krijg ik da dan terug? Waarom moet ik iemand anders zijn miserie betalen?
                    Dat is toch zo met iedere verzekering, (het is toch te hopen voor jou ). Jij en ik en vele anderen betalen voor die ene die ongeluk heeft of dat dit nu een brandverzekering, een schuld saldo verzekering, ..., dan wel de verzekering van je wagen is we betalen allemaal een "klein beetje" om de miserie van een ander te helpen betalen. En hopelijk kunnen we allemaal blijven zeggen dat verzekeringen ons meer gekost hebben dan dat we er van hebben kunnen genieten (dat zou betekenen dat wij allemaal geen "miserie" gehad hebben).
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                      Dat is toch zo met iedere verzekering, (het is toch te hopen voor jou ). Jij en ik en vele anderen betalen voor die ene die ongeluk heeft of dat dit nu een brandverzekering, een schuld saldo verzekering, ..., dan wel de verzekering van je wagen is we betalen allemaal een "klein beetje" om de miserie van een ander te helpen betalen. En hopelijk kunnen we allemaal blijven zeggen dat verzekeringen ons meer gekost hebben dan dat we er van hebben kunnen genieten (dat zou betekenen dat wij allemaal geen "miserie" gehad hebben).
                      Das ook wel waar. Ik begrijp het wel ergens. Zeg nooit nooit natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                        daarom dus dat die grote risicos meer betalen, omdat jij en ik niet een ander zijn miserie willen betalen.

Comment

• vroeger was de jeugd de boeman, in de toekomst gaan asielzoekers weten hoe ze onze wetgeving naar hun hand zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Een motor is niet van pudding echt serieus moet je dat allemaal niet nemen . Ideale temp hangt af van wagen tot wagen . Een gemiddelde diesel heeft een 20km nodig voor de ideale temperatuur te halen bij vriestemperaturen .

De kans dat de ketting van uwe n47 kapot vliegt is veel groter dan brokken door koude motor.
                            Volgens mij gaat een getunde met powerbox en misbruikte n57 veel sneller stuk.
                            n47 n57
                            http://www.webertools.nl/weber-tools-timingset-voor-bmw-n47--n57-wt-2087
                            Last edited by ; 09/11/2016, 18:27.

Comment

• hallo allemaal,

ik ben al een tijdje van plan een gereedschapskoffer te kopen.
                              nu heb ik een mooie en betaalbare gevonden van het merk Giss.
                              heeft er iemand al ervaring met dit merk of kan iemand mij iets meer vertellen over de kwaliteit ervan?

alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DKBart Bekijk Berichten
                                hallo allemaal,

ik ben al een tijdje van plan een gereedschapskoffer te kopen.
                                nu heb ik een mooie en betaalbare gevonden van het merk Giss.
                                heeft er iemand al ervaring met dit merk of kan iemand mij iets meer vertellen over de kwaliteit ervan?

alvast bedankt.
                                1 keer posten is genoeg . Je moet u vraag niet meerdere keren stellen in meerdere topics. Dus voor de 2de keer het merk GISS is rotzooi.

Comment

• Black, wat raad je aan ?

Comment

• Merken als Beta , Gedore , Facom maar niet wat de Hollander komt spammen om reclame te maken.

Comment

• Gedore is
                                      Maar wel duur.

Comment

• Rx8

Jij bent de persoon met het probleem. Niet normaal welke vergelijkingen jij erbij haalt... Ferrari, fiat enz... op de man spelen, denigreren, projectie,... als je dat niet beseft... en ja mijn nekharen staan recht als ik een post van u lees. En hoe vreemd jij dan iedere keer uit de hoek komt... is niet de eerste keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
                                          Rx8

Jij bent de persoon met het probleem. Niet normaal welke vergelijkingen jij erbij haalt... Ferrari, fiat enz... op de man spelen, denigreren, projectie,... als je dat niet beseft... en ja mijn nekharen staan recht als ik een post van u lees. En hoe vreemd jij dan iedere keer uit de hoek komt... is niet de eerste keer.
                                          Verkeerde topic zeker
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X