Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sleutel bijbestellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sleutel bijbestellen

Ik wil een sleutel bijbestellen voor mijn VW Touran van 2005 (had er 2 maar ik ben er 1 kwijt). Bij mijn dealer kost dit een goede 200 euro, bij 'schoenhospitaal' in Londerzeel kost dit 80 euro (inclusief aanpassen aan de auto).

Waar zit dat grote verschil ?

Winst van de dealer, die ook te veel betaalt bij de importeur waarschijnlijk.

Het zal wel een 'grijs' onderdeel zijn. Met wat geluk van dezelfde fabrikant die origineel levert bij VW, maar het zonder logo in de wisselmarkt verkoopt.

Comment

Hoe zit het met de startonderbreker?
      Moet die sleutel al ingelezen worden op een 2005 Touran?
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ja moet ingelezen worden op nen touran. Maar dat kan iemand met vcds doen, is 2min werk. Heb mijn sleutels ook al opnieuw moeten programmeren
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Merci allemaal voor jullie reactie. Keuze is rap gemaakt, binnenkort eens naar Londerzeel cruisen...:-)

Comment

vraag gelijk ook eens of het voor andere merken ook gaat, altijd interessant

Comment

Deze morgen naar schoenhospitaal in Londerzeel geweest. Jammer genoeg lukte het de man niet om de sleutel bij te maken. VW heeft dat blijkbaar goed beveiligd. Daarna nog eens naar Boom gereden op aanraden van een collega. Daar zit een schoenmaker die als specialiteit VW sleutels bij kan maken ... maar niet 1 van een Touran van 2005...:-)

Comment

Nog een beetje rondrijden en je nieuwe sleutel kost €300.

Comment

Working...
                X