Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E46 zonder afstandsbediening omzetten naar afstandsbediening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E46 zonder afstandsbediening omzetten naar afstandsbediening

Ik heb sinds vandaag weer een BMW E46, maar die heeft wel een sleutel met de knopjes en CV, maar de afstandsbediening werkt niet, en er is ook geen alarm aanwezig op de wagen.
    Het alarm vind ik spijtig, want ik vind het rode lichtje onder de spiegel zo leuk aan die generatie BMW, maar is voor mij nog niet onoverkomelijk. Wat mij meer stoort is dat hij geen afstandsbediening heeft voor de CV.
    Kan dit nog achteraf geprogrammeerd worden door een extra sleutel te bestellen? Of moet hiervoor een extra module geplaatst worden? In het laatste geval pas ik ervoor, want dat zal dan wel geld kosten en dat is het mij niet waard voor een circuitbak...
    Alvast bedankt voor de tips!

je sleutel is gewoon kapot.
    Batterij in de sleutel laadt waarschijnlijk niet meer op.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      je sleutel is gewoon kapot.
      Batterij in de sleutel laadt waarschijnlijk niet meer op.
      Ik hoopte al dat het zoiets ging zijn, want ik kon me al niet voorstellen dat een E46 zonder afstandsbediening bestond...
      Wou toch even zeker zijn aangezien een sleutel ook niet goedkoop is, maar ga me zeker 1 bestellen, na de stoot met men coupé wil ik sowieso een 2e hebben

Comment

Ongeveer 150 euro was het destijds, dacht ik.
        De ene (meestgebruikte) sleutel van onze e46 deed het ook niet meer, de andere wel. We hebben toen gewoon gewisseld, en een jaar later die auto weg gedaan.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Ongeveer 150 euro was het destijds, dacht ik.
          De ene (meestgebruikte) sleutel van onze e46 deed het ook niet meer, de andere wel. We hebben toen gewoon gewisseld, en een jaar later die auto weg gedaan.
          Heb er geen 2e bij gekregen, dus zal sowieso bestellen zijn.

Comment

Neen je hoeft geen nieuwe te kopen. Kans is groot dat de batterij niet meer oplaad maar dat is easy op te lossen door de sleutel open te snijden aan de randen , batterij te vervangen en terug dicht te lijmen + het gaat u nog geen 5euro kosten .

Comment

Working...
            X