Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blazen in voorruit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• blazen in voorruit

Sinds enkele maanden doen er zich kleine blaasjes voor in mijn voorruit van een Volvoxc90.
    Deze 'blaasjes'zitten tussen de lagen van de voorruit? Bij navraag bij Volvo zeggen ze dat ze het probleem niet kennen en dat ze er ook niets aan kunnen doen. (auto is net 5 jaar) Het gaat mij niet om de garantie ik ben geïnteresseerd hoe dit komt en of dit probleem gekend is.
    Het lukt mij niet om foto's toe te voegen.

Is dit aan de rand van de uit?
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Ooit een ongeval gehad? Heb je die auto zelf nieuw gekocht?

Kan me voorstellen dat bij spanningen op de ruit de lagen willen lossen.

Comment

Inderdaad volgens mij zijn dit gewoon de lagen die van elkaar lossen, maar meestal komt dit voor bij de rand van de ruit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
          Is dit aan de rand van de uit?
          de blaasjes zijn verdeeld over gans de ruit en zeker niet specifiek langs de randen.
          Ik heb de wagen nieuw gekocht en er is nooit een ongeval mee gebeurd. Het is jammer dat ik de foto's hier niet bij kan voegen.
          Indien ik een mail adres heb zal ik ze doorsturen.
          Op het forum krijg ik steeds een foutmelding

Comment

Ik had een smart met dat prob, bleek allemaal minuscule steeninslagen te zijn, als de raam lost krijg je eerder een blauwe waas

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Foto's plaatsen kan perfect nadat je ze hebt geüpload op http://www.imgdumper.nl/.

Kopieer en plak hier de link die je dan vindt onder UBB image.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desireless 696969 met Tapatalk.

Comment

Comment

Comment

Comment

Verzekerd tegen glasbreuk? Anders is het wel spijtig dat er ineens een steen op is gevallen
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Je zou denken die zet zijn chauffage op volle bak en max warmte. Daarom die blazen.
                        Bij airco is dat zo heftig niet.
                        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Zelfs al zet die z'n verwarming volle bak op max warmte mag dit niet voorkomen. En moest het inderdaad nu daaraan liggen zou je het merendeel van de blazen in de onmiddellijke omgeving van de uitstroom monden verwachten, hier lijken ze verspreid over de ganse ruit...

Comment

Zelfs al zet die z'n verwarming volle bak op max warmte mag dit niet voorkomen. En moest het inderdaad nu daaraan liggen zou je het merendeel van de blazen in de onmiddellijke omgeving van de uitstroom monden verwachten, hier lijken ze verspreid over de ganse ruit...

Comment

Maar zit er geen voorruitontdooing op ?
                              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Zag al eerder zoiets bij Opels, vroeger kwam dat regelmatig voor bij Renault 11 ... ik hou het op een foutje in het productieproces of op een kwaliteitsprobleem.

Is het nog de originele voorruit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                                  Maar zit er geen voorruitontdooing op ?
                                  Mocht voorruitontdooing de oorzaak zijn zou je dan niet verwachten dat die "blazen" de lijn van de verwarmingsdraden zouden volgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                    Zag al eerder zoiets bij Opels, vroeger kwam dat regelmatig voor bij Renault 11 ... ik hou het op een foutje in het productieproces of op een kwaliteitsprobleem.

Is het nog de originele voorruit ?

Ik denk dat ook, een toevallige fout in de productie van die ruit... maar dat helpt TS natuurlijk niet verder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                      dat helpt TS natuurlijk niet verder.
                                      Hij wil de oorzaak weten, daar zijn een aantal nuttige suggesties voor aangebracht ... hij wil ook weten of het probleem gekend is, ook die vraag werd beantwoord.

Comment

Working...
                                      X