Ik ben recentelijk in het bezit van een Mercedes E220 CDI uit 2000 (W210 facelift), tussen 170 000 km -180 000 km en is dus een turbodiesel.
De wagen zit in noodloop, hij gaat niet boven de 3000 toeren uit en heeft dit al lange tijd. Uitlezen gaf een foutmelding, die werd opgelost waarna de wagen even terug vol vermogen had (turbo en dus meer dan 3000rpm), maar viel snel terug in noodloop.
De katalysator is reeds nagekeken op vuil, de motor van spruitstuk is nagekeken en nog enkele andere dingen (hier zal ik proberen een lijst van te maken), maar de wagen blijft in noodloop gaan.
De garage probeert nu om de makkelijkste problemen te zoeken, zodat ze niet nodeloos de volledige motor moeten openhalen.
Heeft iemand hier ervaring mee of nog ideeën wat de oorzaak hier kan van zijn?
De wagen zit in noodloop, hij gaat niet boven de 3000 toeren uit en heeft dit al lange tijd. Uitlezen gaf een foutmelding, die werd opgelost waarna de wagen even terug vol vermogen had (turbo en dus meer dan 3000rpm), maar viel snel terug in noodloop.
De katalysator is reeds nagekeken op vuil, de motor van spruitstuk is nagekeken en nog enkele andere dingen (hier zal ik proberen een lijst van te maken), maar de wagen blijft in noodloop gaan.
De garage probeert nu om de makkelijkste problemen te zoeken, zodat ze niet nodeloos de volledige motor moeten openhalen.
Heeft iemand hier ervaring mee of nog ideeën wat de oorzaak hier kan van zijn?
Comment