Volgende keer ook es pakken op nen auto. Maar ik vermoed dat dit tegen 2020 wss standaard gaat zijn daar ze ergens een paar jaar FM uit de air willen halen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DAB kwaliteit
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenVolgende keer ook es pakken op nen auto. Maar ik vermoed dat dit tegen 2020 wss standaard gaat zijn daar ze ergens een paar jaar FM uit de air willen halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
is easy te installeren op den uwen ze. Is een gewoon een module achteraan uw gps dat je moet inpluggen.
In december krijg ik mijn budget voor de opvolger door en dan kan ik beginnen neuzen bij alle merken. De Tiguan wordt sowizo ten laatste december 2020 vervangen. Ik 'moet' deze keer 4 jaar ermee doen Baas wil wat meer spreiden.
Heb het al eens in de showroom op de nieuwe wagens gezien en lijkt me echt wel veel fijner, maar toen wist ik nog niet wat het was en budget was toch op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDAB+ in de T-roc werkt schitterend, juist tussen flat gebouwen durft de verbinding weg vallen. Maar speelt loep zuiver2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
is easy te installeren op den uwen ze. Is een gewoon een module achteraan uw gps dat je moet inpluggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
Lukt dat met een golf van 2014 ook?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Ja, heb die op mijn Scirocco ook zelf gestoken. Welk model van radio heb je?
Comment
-
Keer gemaild naar de garage ook... curieus. Anders is het vanaf volgend jaar met het kaartje en geen radio meer.
Comment
-
Sinds vandaag ook DAB+ in mijn auto(voorbereiding lag er, enkel de module en software moest ik aanschaffen)
eerste resultaat: veel zuiverder klank maar idd valt nog regelmatig weg(zeker als je onder een brug/tunnel gaat of indien de weg een beetje verzonken ligt)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Daarstraks viel de DAB+ ineens uit in de auto, niks ontvangst meer. Bijna 1 uur later toen ik thuis kwam nog altijd niks.
Gelukkig is er nog FM.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarstraks viel de DAB+ ineens uit in de auto, niks ontvangst meer. Bijna 1 uur later toen ik thuis kwam nog altijd niks.
Gelukkig is er nog FM.
Comment
-
Blijkbaar een probleem bij de zendmasten?? Want heb verschillende mensen gehoord die gisteren plots geen digitale radio meer hadden.
Vandaag alles terug in orde of er niks gebeurd was.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Yep, ik heb gisteren ook problemen gehad.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenGeen idee of het aan Renault of aan de omgeving ligt. Als ik in de streek rond Zonnebeke en Passendale rij, valt de DAB ook regelmatig weg.
Comment
Comment