Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ophangingsrubbers vinden op maat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ophangingsrubbers vinden op maat

is er ergens een website of manier om ophangingsrubbers te vinden op maat?
    ik zou iets van PU bussen of gewone bussen moeten hebben, maar dan niet op merk, maar op afmetingen.

of deze

waarbij het centergat 8mm is (er moet dus een 8mm bout door) en de buitendiameter 22mm is (ze moet in een buis geklopt worden die 22mm binnendiameter heeft).
    als ik op ebay en dergelijke zoek worden daar nooit de afmetingen vermeld, maar wel altijd het merk/model van de auto. het hoeft niet speciaal automotive te zijn, van een moto of andere is ook goed genoeg.
    merk maakt mij ook niks uit, als ik maar aan een partnr geraak die makkelijker te vinden is online.
    of bestaat er ook één of andere universele aanduiding om die maten te omschrijven?

bv een lager 6001, dat is er eentje met 12mm centergat en 28mm buitengat
    en de 6902 is identiek dezelfde van buitendiameter, maar met 15mm centergat
    Last edited by andydv; 11/02/2017, 09:10.

Silentblocks worden in de regel ook wel torsiebussen genoemd en worden ingezet om trillingen of oscillerende bewegingen op te vangen.
    Z4 M40i

Comment

dat zocht ik dus idd.
      en de WK serie heeft idd wat ik zoek. 8mm centergat, 22mm buitenkant.
      ik vond niks. elke silentblock van 22mm had een 10mm centergat. ik heb dan uiteindelijk gezien bij de originele dat ze een bus in die blocks hebben geklopt. 8mm center, 10mm buitenkant.

ik wou zo niet gaan knoeien, en heb direct de boel omgebouwd naar M10. ben ik ook direct van een hoop speling af in de bevestingsbeugel

Comment

Dat lijken mij rubbers voor de bladveren van een ouw Mustang. Die moet ge regelmatig vervangen ,is een slijtageonderdeel.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
          Dat lijken mij rubbers voor de bladveren van een ouw Mustang. Die moet ge regelmatig vervangen ,is een slijtageonderdeel.
          denk het niet 8mm bout en buitendiameter 22!!!!!!!!!!!
          Z4 M40i

Comment

dodge w 200, zie je zo

Comment

Helaas, de dodge heb ik al enkele jaren niet meer.

Die rubbers had ik nodig om een achterbrug van een honda amigo te monteren op een voertuig uit 1992 wat me nu in staat brengt om 60km/h te halen op de openbare weg, zonder rijbewijs,verzekering of inschrijving en toch legaal :-).

Een mustang heb ik niet en 8mm bouten zijn toch veel te dun daarvoor. Dat is toch minimum 10 of 12 mm

Comment

Working...
              X