Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elk jaar is de multiriem te lang geworden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Elk jaar is de multiriem te lang geworden

    Fiat 19 D , riem is niet vettig maar elke 2 mnd moet ik die riem spannen. Ik denk dat hij te warm wordt door slip ergens waardoor de nylon draad erin gaat rekken. Mss enkel te zien via zo'n infrarood temperatuurmetertje. Of zou je elke poelie moeten verdraaien welke er evtl slipt ?
    Dit is al de 2° riem in 2 j tijd en telkens 'n ander merk. Ik weet het niet meer .
    Bij mazoutlek bij een commonrail doet de nevel de riem rekken ,te lang worden . Maar dit is nog een gewone 1900 diesel
    Een tabel heb ik gevonden hoe de riem zou moeten zijn
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

  • #2
    Vervang alle looprollen , spanners en riem dan kom je er wel.

    Comment


    • #3
      Nu nog poelies vinden ?
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

      Comment


      • #4
        Het onderdeel vervangen dat tussen de nummerplaten zit helpt ook.
        Z4 M40i

        Comment


        • #5
          Om poensheppers wat te mijden had ik gisteren wat gevonden over het vrijloopwiel van een alternator.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

          Comment


          • #6
            heeft een fiat 1.9D dat wel?

            Comment


            • #7
              schele,

              vraag het eens aan kape ?

              Comment

              Working...
              X