Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ratel geluid

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ratel geluid

Hallo,

Mijn wagen is binnen geweest in de garage, omdat mijn koppeling opeens stuk was, ook drukgroep en het vliegwiel was stuk + er zat ook spelling op het rollager van de schakelbak. Schakelbak is open geweest en alle rollagers zijn vervangen, alsook de drukgroep, koppelingsplaat en het vliegwiel zijn vervangen. De schade was ontstaan tijdens het rijden wanneer ik wou terugschakelen en de ontkoppelingspedaal induwde en wou terugschakelen van 3 naar 2 versnelling, de ontkoppelingspedaal bleef hangen. Nu nadat alles gemaakt is hoor ik een ratel geluid zoals een koffiemolen. Voor dat de koppeling is stuk gegaan was er geen ratel geluid te horen. Wanneer ik tijdens het rijden mijn gaspedaal los laat en geen gas meer geef hoor ik dat ratel geluid, tijdens het gas geven niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
    wagen peugeot 207 bj 2009 diesel

Hallo,
    Mijn wagen is binnen geweest in de garage, omdat mijn koppeling opeens stuk was, ook drukgroep en het vliegwiel was stuk + er zat ook

Comment

Als het vernieuwd is dan zit het wellicht ergens anders .Of bij de reparatie (niet moedwillig) er in gekropen . Gewoon uitlaat rubbers, silence blocks of zo .
      Je gaat nu toch niet vertellen als je de ontkoppelingspedaal iets indrukt het weg is. Een video met geluid zou ook wat verder helpen(zoals je link hierboven)
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Terug naar de garage zou ik zeggen.
        Z4 M40i

Comment

Een pak onverantwoorde kosten gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
            Als het vernieuwd is dan zit het wellicht ergens anders .Of bij de reparatie (niet moedwillig) er in gekropen . Gewoon uitlaat rubbers, silence blocks of zo .
            Je gaat nu toch niet vertellen als je de ontkoppelingspedaal iets indrukt het weg is. Een video met geluid zou ook wat verder helpen(zoals je link hierboven)
            Hallo ik heb vandaag de geluidsopname gemaakt tijdens het rijden.
            Het geluid is enkel maar te horen als je gaspedaal los laat , tijdens het gas geven niet.
            het ratel geluid is te horen op de volgende momenten van 5sec tot 8 sec, van 12 sec tot 18 sec, 25sec tot 30 sec en van 35sec tot 40 sec.

Comment

Lijkt meer op een elekro-hydraulische pomp voor stuurhuis . Dus maakt lawaai als je stuurt ?
              (Bij harder rijden wint het motorgeluid)
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                Lijkt meer op een elekro-hydraulische pomp voor stuurhuis . Dus maakt lawaai als je stuurt ?
                (Bij harder rijden wint het motorgeluid)
                Bij het sturen geen lawaai

Comment

Maar nog eens, verdwijnt het geluid als je't koppelingspedaal indrukt of ingedrukt houdt ?- Wagen staat stil / rijdt ?
                  Het is die willekeurigheid van geluid is er ,verdwijnt zomaar of verschijnt zomaar.

Comment

Working...
                  X