Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help ! chiptuning niet gelukt !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• help ! chiptuning niet gelukt !!

Hello,

Vandaag mijn auto willen laten chippen het gaat over een opel antara 2.2 cdti 163 hp.

De chiptuning is dus niet gelukt en ze hebben me verteld dat hij terug origineel is gezet. Wel weinig info gehad waarom dit niet is gelukt.
    Ik verstaan dat ze meten in 4de vitesse en dat alles goed ging tot aan 4000 toeren maar verder de grafiek naar beneden viel..

Kan er mij iemand met kennis vertellen wat er kan zijn misgegaan en zouden hier gevolgen aan zijn.

Probeer ik elders ?
    E.v.t. zitten denken een powerbox aan te schaffen.
    Of laat ik dit beter origineel.

Alvast bedankt.
    Hopelijk kan iemand met kennis me wijzer maken in mensentaal.

Het is 1 april vandaag...misschien daarom...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Computer says no!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
        Computer says no!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
        Ja zég, Slopel zé.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Degene met kennis van zaken moet eigenlijk de chipboer zelf zijn ...... dus die moet u toch deftig kunnen uitleggen wat er is misgegaan.

Comment

Hier zit er (overdag, nu zijn ze slapen) altijd een boom vol tjippen.

Comment

Waar ben je geweest.

Comment

Sjoemelsoftware werkt tegen
                Z4 M40i

Comment

Working...
                X