Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring BETA gereedschap?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaring BETA gereedschap?

Hallo iedereen,

Graag had ik eens nagegaan of er mensen zijn die al een lange tijd ervaring hebben met BETA gereedschap.
    Dit omdat er niet heel veel op internet te vinden is over hoe het gereedschap zich houdt na, pak weg, 10 jaar.

Ik sleutel graag, en best ook wel veel aan mijn 4x4's, en heb mij lang beholpen met goedkoper gereedschap, maar na een 2-tal jaar is het beste er rap af.

2 straten verder van waar ik woon is er een winkel die BETA verkoopt, wat heel handig is ivm eventuele garantie.

Het materiaal ziet er zeer goed uit, en lijkt mij zeer deftig, maar de prijs is er dan ook naar. Ik ben op dit moment vooral op zoek naar een 1/2inch doppenset en een set van steek-ringsleutels.

Dus zijn er mensen die al een paar jaar werken met BETA en daarover hun bevindingen willen verkondigen?
    Heeft er iemand ervaring met de garantieprocedures voor eventuele defecten?

Ervaringen over merken als Facom, Snap-On en Gedore zijn er genoeg te vinden op het internet, en vind ik persoonlijk te prijzig voor recreatief gebruik. Dus daar zoek ik niet echt achter. Bij voorkeur ervaringen over BETA.

Alvast bedankt!

Ik heb een facom kist waar ik zeer tevreden van ben . Van Beta heb ik enkel een doppenset die zijn job ook geweldig doet alleen vind ik een facom een tikje aangenamer in de hand.

Comment

enkel mijn momentsleutels zijn van Beta, garantie nog niet nodig gehad.

Facom, tja.. Ik heb dat wel (chrono+ kast), en je vindt het in de meeste onderdelenzaken, maar de recente designs van steek-ring sleutels bvb is te lomp voor sommige taken. Ik gebruik dan oudere e, smallere facom sleutels, of soms wat Kraftwerk of Stahlwille.

Je moet gereedschap echt beoordelen naar je gebruik en in vergelijking met andere merken.

Comment

Beide bedankt voor de snelle reactie.

Van het weinige dat ik er over vind op internet lijken het goede producten te zijn.
        de prijs komt in de buurt van facom, de 1/4 socket sets zijn zelfs duurder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jacothom Bekijk Berichten
          Beide bedankt voor de snelle reactie.

Van het weinige dat ik er over vind op internet lijken het goede producten te zijn.
          de prijs komt in de buurt van facom, de 1/4 socket sets zijn zelfs duurder.
          Kwaliteit is top geen zorgen maken . Als ze een mooie prijs kunnen maken zou ik er voor gaan.

Comment

Schoonbroer had destijds ook een trolley met gereedschap van Beta. Topspul.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik heb 30 jaar geleden met BETA gewerkt, toen was BETA (meer dan) OK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                enkel mijn momentsleutels zijn van Beta, garantie nog niet nodig gehad.

Facom, tja.. Ik heb dat wel (chrono+ kast), en je vindt het in de meeste onderdelenzaken, maar de recente designs van steek-ring sleutels bvb is te lomp voor sommige taken. Ik gebruik dan oudere e, smallere facom sleutels, of soms wat Kraftwerk of Stahlwille.

Je moet gereedschap echt beoordelen naar je gebruik en in vergelijking met andere merken.
                Hoe bevalt kraftwerk? Ik moet een setje kopen voor het werk, maar beperkt budget...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Hoe bevalt kraftwerk? Ik moet een setje kopen voor het werk, maar beperkt budget...
                  Rotzooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Rotzooi
                    Alternatief ?

Comment

Bovenstaande merken als Facom , Gedore , Beta zijn allemaal top . Goedkoop zijn ze niet maar je hebt wat .

Comment

Wij hebben op 't werk zo een gereedschapswagen van staan, ik gebruik die soms en dat doet z'n job goed genoeg. Maar ik ben dan ook totaal niet veeleisend op gebied van gereedschap, als dat z'n job doet ben ik al content. Dus ook geen klagen over Kraftwerk.
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Bovenstaande merken als Facom , Gedore , Beta zijn allemaal top . Goedkoop zijn ze niet maar je hebt wat .
                          Dus ik herhaal, beperkt budget en noden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Wij hebben op 't werk zo een gereedschapswagen van staan, ik gebruik die soms en dat doet z'n job goed genoeg. Maar ik ben dan ook totaal niet veeleisend op gebied van gereedschap, als dat z'n job doet ben ik al content. Dus ook geen klagen over Kraftwerk.
                            Geen breuk, plooien of defecten binnen de 2 jaar dus...

Comment

Geen breuk, plooien of defecten binnen de 2 jaar dus...
                              Die roesten en draai je zo over.

Comment

Ik ben gegaan voor een 1/2" doppen set van Beta, set 920A/C17M voor de geïnteresseerden
                                Alsook een 1/4" doppen set van Facom, nieuw gevonden op tweedehands voor 80eu dus geef ik het maar een shot!

Voor een steekringsleutel set bekijk ik nog welke ik het goedkoopst vind. Aangezien ik hoor dat beide goed zijn en het ook niet professioneel gebruikt wordt, en ik aan het sparen ben voor een 2- koloms brug

Comment

Beta is zeker goed merk.

Verder hazet, facom, gedore ook goed

wegblijven van goedkope zaken, die maken kapot je schroeven en bouten

Comment

Working...
                                  X