Mededeling

Collapse
No announcement yet.

A4 TDI 2012 elektrische afsluitklep voor de pijpfilter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • A4 TDI 2012 elektrische afsluitklep voor de pijpfilter

    Deze filter al geplaatst maar is de fout niet van zomaar stilvallen en niet meer aanslaan nadien ook niet. Dealer heeft al nagezien, vind niks. En plots rijdt de auto weer wel(4 X)
    Maar voor die filter zit een solenoïde ,dwars over retour en aanzuig. En daar vind ik niks van terug . Denkelijk sluit die retour en aanzuig samen af in 1 stand.
    De benaming en dan zoudt ge verder geraken. Die klep wil ik vervangen. Als ze hapert heb je geen brandstof en is niet uit te lezen.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

  • #2
    Een pijpfilter ... lol.

    Welke handelingen heb je uitgevoerd nadat je deze filter hebt vervangen ?

    Comment


    • #3
      Je zuigt mazout aan met de Mityvac en potje . Kontakt aan dan . Je hoor die klep ook klikken ,soms zwak en dan weer een harde klik .
      Ik vertrouw die voor geen haar. Maar vind er niks van terug.
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

      Comment


      • #4
        Toch nog iets gevonden in de US . In de blauwe cirkel en is bedraad . Ik denk dat die regulator een bijkomende functie heeft zoals totale afsluiting zoals bij crash bvb. Maar dat is speculatie van me.

        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

        Comment


        • #5
          Heb je dat karreke al eens (laten) uit(ge)lezen ?

          Comment


          • #6
            Heb je de brandstofsensor op u hogedrukpomp al eens gedemonteerd om te zien of er geen ijzervijlsel inzit.. Waardes van de injectoren al eens gemeten? Inspuiting en retour al gecontroleerd?

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Met maatbeker en op bepaald toerental en aantal sec. Er zelfs een brandstofdrukmeter voor aangekocht. Maar dit is een Audi gekocht in Aachen en die hebben mss ander ecu's zoals Siemens ipv Bosch. Dealer lac heeft 'm al min 2 * uitgelezen . Die hun pc is normaal toch online met 't fabriek. Niemand weet iets en trek uwe plan .
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

              Comment


              • #8
                Ik zou - voor dat je componenten begint te switchen - mijn licht eens opsteken op audiforum.nl en op problemcar.nl ... hou er rekening mee dat er een uitdraai van VCDS / VAG COM kan gevraagd worden, die kan je eventueel zelf maken.

                Comment


                • #9
                  En, nog wat ondernomen of liggen de werken stil ?

                  Comment


                  • #10
                    Is getuned die bak en is voorlopig nog niet plots stil gevallen. Moet zijne nek zelf maar uitsteken. Maar toch dank voor de belangstelling, bij meer nieuws meld ik het wel.
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

                    Comment


                    • #11
                      ja, getuned...dan houdt het op

                      Comment


                      • #12
                        Het kan zijn dat het tunen er verband mee houdt, maar om dan zomaar te besluiten dat het dan ophoudt ... da's kort door de bocht, (véél) te kort.

                        Comment

                        Working...
                        X