Dan zou ik naar de injectoren en pomp ééns laten testen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto schokt in 3e versnelling
Collapse
X
-
eens boven de 50km/h heb je het niet, zeg je.
heb je het dan wel nog als je 2de rijd aan 45km/h?
zo kan je al beginnen uitsluiten of het de motor is, of de aandrijflijn.
als het in de motor zit, zou ik die eens goed heet rijden, en dan echt heet. regelmatig mee doortrekken, hoog in toeren blijven, afremmen op de motor. aan 1500rpm rijden is absoluut niet goed voor de motor, niet moeilijk dat die schokt dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichteneens boven de 50km/h heb je het niet, zeg je.
heb je het dan wel nog als je 2de rijd aan 45km/h?
zo kan je al beginnen uitsluiten of het de motor is, of de aandrijflijn.
als het in de motor zit, zou ik die eens goed heet rijden, en dan echt heet. regelmatig mee doortrekken, hoog in toeren blijven, afremmen op de motor. aan 1500rpm rijden is absoluut niet goed voor de motor, niet moeilijk dat die schokt dan.
Comment
-
Wagen eergisteren volgetankt. Heb het idee dat het schokken/hobbelen een stuk minder is als de dieseltank vol zit. Zoveelste lager het dieselpeil zoveelste erger je de schokjes voelt.... Brandstoffilter is pas vervangen tijdens een onderhoud.
Doet dit bij iemand een belletje rinkelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fidooke Bekijk BerichtenTank ontluchting verstopt?
En is het dan normaal dat deze problemen zich maar voordoen tot bv. 55 km/u? Boven die snelheid loopt alles perfect.
Comment
Comment