Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slijtcontact remblokken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• slijtcontact remblokken

Hallo,

Nieuwe remblokken geven na een 5000 km probleem met de slijtagecontact
    Garage stelt voor om nieuwe blokken te zetten op onze kost.
    Ben dus niet mee akkoord.

Mag ik voor autokeuring de slijtagecontact overbruggen?
    Dan is lamp uit, veiligheid geen probleem want remmen zijn ok.
    Of gaan die zien en dan klagen.

Wie plaatste 5000 km geleden nieuwe blokken ?

Voor keuring mag je contact overbruggen.

Comment

Als je iemand bent die zijn remblokken wat in de gaten houd zou ik dat doen .

Comment

Bij Opel zat daar vroeger een weerstandje in, Draadjes flinterdun en 2 ,bijna niet te zien. Bij Merc gaat dat al niet meer . Nwe blokken is inlezen.
        Maar welk merk auto is dit ? -Is uw remoliepeil nog ok ,zelfde lampje soms ?
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Audi A6
          remvloeistof ok

garage zegt technieker was niet goed en ontslagen, maar dat geen verhaal zijn waar ik mee ben geholpen.

heb nu contact overbruggen gedaan, maandag keuring doen.

dan erna ik zal zelf wel herstellen. Ik dacht tijd sparen door echte garage, maar blijkbaar garage afzetters.

Comment

Ze geven hun fout eigenlijk toe en toch helpen ze je niet verder. Ik zou er nooit meer gaan.

Comment

Als dat pas na 5000km optreed weet ik nog zo niet of de garage er wel voor verantwoordelijk is. Moest dat nu meteen na het buiten rijden zijn, dan kun je zeggen dat het probleem bij hun ligt (bv de stekker er niet goed ingestoken).
              Hoe is de staat van uw remschijven? Schijven waar al een serieuze rand opstaan kunnen dat contact in de nieuwe remblokken ook doorschuren. Geen schade aan de kabel?

Comment

Working...
              X