Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thule T-track adapter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thule T-track adapter

Ik heb originele Volkswagen dakdragers en heb ook Thule ProRide fietsdragers, echter zijn de klemmen niet breed genoeg om rond de dakdragers te klemmen. Weet iemand welke T-Track adapters van Thule geschikt zijn voor een originele Volkswagen dakdrager?

Bij de prorides zijn toch standaard T-tracks geleverd? Want ik hem die halve maantjes apart moeten bestellen. Nu had ik G3 dragers waar ge de gewone T-tracks van thule op kunt gebruiken, maar zondag eentje los gekomen en mijn vertrouwen weg. Heb me gisteren de Wingbars van Thule besteld.

Ik had die dragers van VW niet genomen omdat ze mij die in december niet in detail konden laten zien en ze €244 kostten wat ik erover vond. Zeker omdat ze niet 100% zeker konden zeggen dat het met t-tracks ging.

Maar als die VW dragers van u voorzien zijn om die rubbers eruit te trekken bovenaan, dan vermoed ik wel dat die bijgeleverde t-tracks van Thule moeten passen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Bij de prorides zijn toch standaard T-tracks geleverd? Want ik hem die halve maantjes apart moeten bestellen. Nu had ik G3 dragers waar ge de gewone T-tracks van thule op kunt gebruiken, maar zondag eentje los gekomen en mijn vertrouwen weg. Heb me gisteren de Wingbars van Thule besteld.

Ik had die dragers van VW niet genomen omdat ze mij die in december niet in detail konden laten zien en ze €244 kostten wat ik erover vond. Zeker omdat ze niet 100% zeker konden zeggen dat het met t-tracks ging.

Maar als die VW dragers van u voorzien zijn om die rubbers eruit te trekken bovenaan, dan vermoed ik wel dat die bijgeleverde t-tracks van Thule moeten passen.
      Bedankt voor de reactie. Mijn prorides zijn al 6 jaar oud, dus met halve maantjes en de T-adapter is veel smaller, dus geen vierkant, als je het draait in de track, komt deze los.
      Ik moet ofwel T-adapters hebben ofwel bredere halve maantjes, maar op internet zijn er verschillende codes te vinden voor deze stukken, maar weet niet juist welke nemen, denk dat ik gewoon de gok ga maken.

T-Tracks is dat iets universeel, zijn die gleuven bij alle merken even breed of zit daar ook verschil in?

Comment

Geen flauw idee over de verschillen. Ik heb me destijds laten vangen door die prorides te bestellen en toen ze arriveerden, zaten die halve maantjes er niet bij. Dus nog moeten bijbestellen.
        Toen in december die dakdragers van 3G besteld waar die T-tracks die voorheen erbij waren geleverd wel in passen. Heb zelf nog niet meer moeten zoeken erachter om te zien dat er nog meer types bestaan. Maar het lijkt me niet echt logisch moest er voor u geen oplossing zijn. Hebt ge geen mogelijkheid om tot bij een verdeelpunt van Thule te rijden? Die hebben meestal een aantal modellekes liggen om te passen.

Comment

Working...
        X