Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Multimeter CAT I of CAT II?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Een vakman stelt zijn multimeter EERST in en gaat dan pas meten. M.a.w.: die denkt eerst na wat hij precies wil meten en handelt pas dan.
    Bovendien, als het geen auto-range is, zal die steeds de hoogste meetstand instellen en pas naar een lagere meetstand schakelen indien blijkt dat dit mogelijk is tijdens de meting.

Comment

Een vakman stelt zijn multimeter EERST in en gaat dan pas meten. M.a.w.: die denkt eerst na wat hij precies wil meten en handelt pas dan.
      Ook als je simpelweg het meetbereik moet verlagen/verhogen?
      Anyway, ik geef je volledig gelijk als je mij een idioot vindt omdat ik die knop in de verkeerde richting gedraaid heb, dat vind ik van mezelf ook. Toch moet je bij het ontwerp van die dingen, zeker als ze goedkoop zijn en in de supermarkt worden verkocht, aannemen dat een heel leger idioten die gaat kopen en gebruiken. Daarom moet je de toestellen idiot-proof maken, en dat is zeker niet het geval :/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierS Bekijk Berichten

​​​Daarom moet je de toestellen idiot-proof maken, en dat is zeker niet het geval :/
        Dan gaat ge die brol ook niet meer kunnen aanschaffen voor 15 euro....

Comment

Dan gaat ge die brol ook niet meer kunnen aanschaffen voor 15 euro....

Ik zie het probleem daar niet van

Comment

Working...
          X