Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid van rechts achterwiel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Je lost geen problemen op door die automatische regeling te verwijderen ... integendeel !
    Wat kan er bijvoorbeeld mis gaan nu ik die regeling heb verwijderd eigenlijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

Een opel garage wilt er paar 700 euro voor
      ?????? dan zal er wel meer aan de hand zijn ....
      denk niet dat een officiële Opel garage je er zo zou durven opleggen ...

Comment

Wat kan er bijvoorbeeld mis gaan nu ik die regeling heb verwijderd eigenlijk?
        als je dergelijke vraag stelt werk je er beter zelf niet aan .... al eens iets opgezocht in een vraagbaak of zo voor je eraan begon ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

?????? dan zal er wel meer aan de hand zijn ....
          denk niet dat een officiële Opel garage je er zo zou durven opleggen ...
          Opel garage zei ook dat het een paar honderd euro's zou kosten, maar geen specifieke prijs maar het is echt dat gedeelte wat volledig vervangen moet worden volgens hun, en ik heb opgezocht en kwam dit tegen http://www.easycarparts.be/product/r...04%20114%20668 als ik dit koop en aan een huidige garagist laat doen(goedkope) dan zou het mij in totaal 200 euro kosten denk ik

Comment

Opel garage zei ook dat het een paar honderd euro's zou kosten, maar geen specifieke prijs maar het is echt dat gedeelte wat volledig vervangen moet worden volgens hun, en ik heb opgezocht en kwam dit tegen http://www.easycarparts.be/product/r...04%20114%20668 als ik dit koop en aan een huidige garagist laat doen(goedkope) dan zou het mij in totaal 200 euro kosten denk ik
            Effe verder zoeken: zelfde onderdeel , nog goedkoper
            http://www.mijnautoonderdelen.nl/ope.../remschoen-kit

en nog goedkoper
            Last edited by ; 04/06/2017, 23:26.

Comment

je kan ook altijd eens naar een (andere ? ) Opel garage gaan met je chassisnummer en vragen wat het kost voor een remmenkit. Altijd beide zijden vervangen normaal gezien ! En als je via een website bestelt zorg er dan voor dat het voor juiste bouwjaar/versie is.

Comment

Er is tijd geweest dat de kleine voeringen vooraan zaten en de grote achteraan . Omdat de voorste progressief waren en minder oliedruk nodig hadden ,de achterste hadden een langere oppervlakte om dezelfde vertraging te hebben .
                Daarna of heden heeft men die omgedraaid zodat ze gelijktijdig afslijten .(was vroeger niet zo).
                Iemand heeft de handremhefbomen verplaatst en ,en ...wist niet beter of zwijgen is goud.
                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Effe verder zoeken: zelfde onderdeel , nog goedkoper
                  http://www.mijnautoonderdelen.nl/ope.../remschoen-kit

en nog goedkoper
                  https://www.autoonderdelenwinkel.nu/...Order_merk=574
                  Ja het is goedkoper omdat u de verkeerde automodel heeft geselecteerd, het is geen 1.0 maar een 1.2 LPG uit 2010 met 86PK

Comment

Zou ik deze kunnen gebruiken?: http://www.mister-auto.be/fl/trommel...L-G091137.html
                    Waarom is er zo'n groot prijsverschil tussen de bovenste en deze: http://www.mister-auto.be/fl/trommel...4!114!669.html

Zijn deze allebei voor de achterkant?
                    Last edited by OpelCorsa; 05/06/2017, 12:37.

Comment

één van de 2 is al zeker niet goed want ze hebben een verschillende breedte ! Voor zover ik zie is enkel die Bolk ok indien je een 1.2LPG neemt
                      En Bolk is een goedkoop merk (geen idee van de kwaliteit, heb het nog nooit gekocht).

Comment

Ja het is goedkoper omdat u de verkeerde automodel heeft geselecteerd, het is geen 1.0 maar een 1.2 LPG uit 2010 met 86PK
                        Easycarparts : Remschoen kit - BOSCH - 0 204 114 668 145.20 €

Mijnautoonderdelen nl
                        Remschoen kit achteras KIT SUPERPRO
                        BOSCH 0 204 114 668 130.68 €

Autoonderdelenwinkel nu
                        BOSCH 0 204 114 668 - Remschoen kit van € 242,00 € 98,20

Ik heb al veel geleerd van spitsmuizeke hoor

Comment

Zou ik deze kunnen gebruiken?: http://www.mister-auto.be/fl/trommel...L-G091137.html
                          Waarom is er zo'n groot prijsverschil tussen de bovenste en deze: http://www.mister-auto.be/fl/trommel...4!114!669.html

Zijn deze allebei voor de achterkant?
                          Die laatste heeft een ander referentienummer dan degene die u eerst voorstelde bij easycarparts., dus 1 van de 2 is een foute

Comment

Ja en hoe weet ik welke fout is eigenlijk, ik kan nergens lezen welke ik nodig heb.. als ik nu nog weet welke ik nodig heb kan ik ze bestellen

Comment

als je kijkt naar de verschillende types, heb je over het algemeen een 38mm en een 42mm breed, ik denk dat de 38mm voor een 3-deur en de 42 voor een 5-deur is. (niet 100% zeker ) Staat er bij sommige merken remschoenen bij. Je kan toch eens meten op de oude remmen om zeker te zijn ? tenzij die al verkeerd besteld waren....
                              de 42mm hebben ook een andere diameter, dus dat kan je makkelijk meten op je trommels (binnendiameter hé !!)
                              Last edited by ; 05/06/2017, 16:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                                als je kijkt naar de verschillende types, heb je over het algemeen een 38mm en een 42mm breed, ik denk dat de 38mm voor een 3-deur en de 42 voor een 5-deur is. (niet 100% zeker ) Staat er bij sommige merken remschoenen bij. Je kan toch eens meten op de oude remmen om zeker te zijn ? tenzij die al verkeerd besteld waren....
                                de 42mm hebben ook een andere diameter, dus dat kan je makkelijk meten op je trommels (binnendiameter hé !!)
                                Bedankt voor je antwoord, er zijn geen problemen met de remmen en dat tikkend geluid is ook ondertussen weg er zat een steen vast in mijn band, nadat ik dat heb verwijdert hoor ik niks meer. Nu ben ik aan het overwegen om die remmenset te laten repareren, zou het echt noodzakelijk zijn? ik doe veel km's, this enkel aan de rechterachterwiel waar de remset kapot is

Comment

maak het nu deftig, of nadat ge naar de keuring gaat....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                    maak het nu deftig, of nadat ge naar de keuring gaat....
                                    kost echt veel, ik ben een student van 20 jaar oud zonder inkomen

Comment

kost echt veel, ik ben een student van 20 jaar oud zonder inkomen
                                      studentenjobke zoeken hé maat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

studentenjobke zoeken hé maat
                                        Als belgie tegen estland wint dan heb ik 880 euro in zak dan kan ik mijn auto laten maken, ik heb 2 nieuwe banden besteld bij auto5. Maar ik vraag me echt af of het kwaad kan als ik er nog paar maanden zo mee rondrij(met een kapotte afstelling en wat de risico's ervan zijn)
                                        Last edited by OpelCorsa; 05/06/2017, 20:33.

Comment

Als belgie tegen estland wint dan heb ik 880 euro in zak dan kan ik mijn auto laten maken, ik heb 2 nieuwe banden besteld bij auto5. Maar ik vraag me echt af of het kwaad kan als ik er nog paar maanden zo mee rondrij(met een kapotte afstelling en wat de risico's ervan zijn)
                                          voor 100 euro heb je al een 2de handsfiets

Comment

Working...
                                          X