Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid van rechts achterwiel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

voor 100 euro heb je al een 2de handsfiets
    Nee dank u, u mag ergens anders de troll uithangen, alvast bedankt aan iedereen voor zijn of haar hulp dat waardeer ik
    Last edited by OpelCorsa; 05/06/2017, 21:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

Als belgie tegen estland wint dan heb ik 880 euro in zak dan kan ik mijn auto laten maken, ik heb 2 nieuwe banden besteld bij auto5. Maar ik vraag me echt af of het kwaad kan als ik er nog paar maanden zo mee rondrij(met een kapotte afstelling en wat de risico's ervan zijn)
      beste geval merk je niets...

iets erger heb je achteraan geen of veel minder rem...

of het achterwiel blokkeert gewoon... dan krijg je de trommel er ook niet meer af.

Comment

Nee dank u, u mag ergens anders de troll uithangen, alvast bedankt aan iedereen voor zijn of haar hulp dat waardeer ik
        is een tip voor je eigen veiligheid, als je niks van remmen kent en je probeert het zelf omdat je geen centen hebt, dan rij je voor je eigen veiligheid en die van andere mensen beter met de fiets maar da's te lastig waarschijnlijk

Comment

Als ik de afbeelding in bericht #1 bekijk dan lijken de remvoeringen nog zeker niet aan vervanging toe te zijn of ziet er dat in werkelijkheid anders uit ?

Comment

Als belgie tegen estland wint dan heb ik 880 euro in zak dan kan ik mijn auto laten maken, ik heb 2 nieuwe banden besteld bij auto5. Maar ik vraag me echt af of het kwaad kan als ik er nog paar maanden zo mee rondrij(met een kapotte afstelling en wat de risico's ervan zijn)
            Oei, zware gok voor een student.

Comment

want tegenwoordig doen garages er alles aan om geld te verdienen. Want volgens hun kosten het paar honderd euro's

Eigenlijk ben je de dingen aan het omdraaien. Jij hebt eigenlijk geen geld om met de wagen te rijden of het noodzakelijk onderhoud te betalen wat je zelf niet kan doen (als je zelf al hulp nodig hebt om de juiste onderdelen op een website te bestellen ....)
              Voor sommige mensen zal een garage ALTIJD te duur zijn en zullen het altijd bedriegers zijn. Vergeet niet dat een garage daar tijd moet insteken.
              Sommige mensen moeten inderdaad werken om centen te verdienen, da's nog wat anders dan gokken.
              En dan vraag je hier op de site nog of het kwaad zou kunnen van nog zo een paar maand rond te rijden ? Dus eigenlijk ben je zelf niet van plan van het direct te (laten) herstellen ?
              Proficiat voor je totale gebrek aan schaamte

Comment

Ik heb nergens gezegd dat ik het 100% niet zou laten maken, ik wou gewoon een antwoord of het echt noodzakelijk was om het binnen de kortste termijn te laten maken want zoals jullie weten ben ik naar Auto5 geweest en de ene medewerker beweerde dat het zo snel mogelijk gemaakt zou moeten worden en de andere beweerde dat her niet zoveel kwaad kan doen en daarom wou ik het aan jullie vragen wat jullie erover weten.

Ik vind dat ik het goed heb gedaan door het aan jullie tevragen ipv mezelf er niks van aan tetrekke

Comment

Working...
                X