Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geluid tijdens het remmen op een helling

Hallo

Ik wou net mijn auto parkeren op een helling en nadat ik rustig tot stilstand kwam op de helling door op het rempedaal te drukken hoorde ik iets onder mijn auto, iets metaalachtig, dit gebeurt als ik mijn auto loslaat op een helling en dan rustig op het rempedaal druk tot op de helft waardoor de auto alsnog rustig naar achteren gaat, als ik volledig op het rempedaal druk hoor ik niks, het is enkel als ik tot dat helft druk dat er iets metaalachtig geluid maakt onder mijn auto

Gaat ge voor elk geluidje dat je aan die kropsla hoort een nieuw topic starten?

Last edited by Maurice P.P.; 06/06/2017, 12:59.

Comment

Die remschoenen ga ik laten maken donderdag maar dit is iets compleet anders, ik zal een video uploaden zodat jullie het beter kunnen zien, het is enkel op een helling het geluid

Comment

Eerste: https://www.youtube.com/watch?v=33iS...ature=youtu.be
        Tweede: https://www.youtube.com/watch?v=s4ae...ature=youtu.be

Dit gebeurt als ik zachtjes het rempedaal tot de helft indruk of loslaat waardoor de auto achteruit gaat enkel op een helling niet op een platte wegdek, wat zou het kunnen zijn? iets geroest? remblokken en schijven zijn 2 weken geleden vervangen geweest

Tweede video is het duidelijkste denk ik
        Last edited by OpelCorsa; 06/06/2017, 13:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
          Ge hebt ons goed liggen, dat filmpje is gedubd met het geluid van boer Charel zijn tractor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ge hebt ons goed liggen, dat filmpje is gedubd met het geluid van boer Charel zijn tractor!
            hahah, normaal gezien maakt mijn auto niet zoveel geluid, komt ervan dat andere auto's achter mij aan het voorbijrijden waren. Tweede video is zeer duidelijk vind ik

Comment

knoeier, ga naar auto5 of een andere garage, maar ja, daar leggen ze er je op hé ! Koopt een fiets voor je ongelukken doet. En hopelijk blokkeert je rem op één of ander ogenblik en kom je in de gracht terecht en kom je er zonder kleerscheuren met de schrik vanaf zonder anderen schade te berokkenen. Ik wens u een perte totale zonder lichamelijke schade en veel geld voor een mooie fiets

Comment

Ik volg de voetbal niet, maar heeft hij nu die 800 en oneffen euro gewonnen?
                Als ik het geluid van die kropsla hoor en al dat gerammel en gepiep, vrees ik dat hij inderdaad met zijn € 800 beter een goede vélo koopt.

Comment

Ik moet weten wat dat is zodat ik het kan maken, iemand moet mij zeggen wat dat is, remblokken en remschijven zijn 2 weken geleden volledig vervangen, donderdag worden de achterste remschoenen vervangen. misschien komt het door die kapotte remschoen, ik weet het echt niet

Comment

in uw eerste post zegt ge dat ge zelf aan uw remmen gewerkt hebt en er nu een probleem mee is. Als we je een link doorgeven waar je remschoenen kan bestellen (en blijkbaar zie je het verschil niet tussen voor- en achterremmen blijkend uit je reacties) dan weet je niet welke je moet bestellen. Dan vraag ik me af hoe je zelf je remmen de eerste keer proberen herstellen hebt ? Of heb je die gewoon eens opengesmeten om te kijken wat er aan hapert ??? En nu zegt ge dat ze volledig vervangen zijn ? Waar heb je die dan besteld ?????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                      Ik volg de voetbal niet, maar heeft hij nu die 800 en oneffen euro gewonnen?
                      Als ik het geluid van die kropsla hoor en al dat gerammel en gepiep, vrees ik dat hij inderdaad met zijn € 800 beter een goede vélo koopt.
                      Als je zelf komt luisteren zal je niet veel horen, mijn corsa is zeer goed behalve dat geluid onderaan in de tweede video probeer ik te achterhalen waar het mis zit

Comment

Als je zelf komt luisteren zal je niet veel horen, mijn corsa is zeer goed behalve dat geluid onderaan in de tweede video probeer ik te achterhalen waar het mis zit
                        Goed, geef uw adres hier eens op, dan kom ik langs.
                        Misschien met nog een aantal forummers afspreken? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd en als we allemaal ons verstand op een hoop gooien kunnen we van die kropsla een bijna-nieuwe maken?

Kandidaten?

Comment

Als je zelf komt luisteren zal je niet veel horen
                          Komen luisteren en gratis herstellen zeker :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                            in uw eerste post zegt ge dat ge zelf aan uw remmen gewerkt hebt en er nu een probleem mee is. Als we je een link doorgeven waar je remschoenen kan bestellen (en blijkbaar zie je het verschil niet tussen voor- en achterremmen blijkend uit je reacties) dan weet je niet welke je moet bestellen. Dan vraag ik me af hoe je zelf je remmen de eerste keer proberen herstellen hebt ? Of heb je die gewoon eens opengesmeten om te kijken wat er aan hapert ??? En nu zegt ge dat ze volledig vervangen zijn ? Waar heb je die dan besteld ?????
                            Mijn vriend studeerde auto hij heeft alle 4 de remblokken vervangen(overal) en van de voorste 2 wielen ook nog eens de remschijven, maar dat geluid wat ik nu aan de hand heb weet hij geen oplossing voor. Ik heb geen problemen met remmen voor de duidelijkheid dit is enkel als ik op een helling ben en rem, op een platte wegdek remt hij zeer goed

Comment

Mijn vriend studeerde auto
                              duidelijk in de verleden tijd .....

Comment

duidelijk in de verleden tijd .....
                                Ik heb echt geen zin in die zevers van jouw, als je weet wat het is en het wilt zeggen zeg het dan zo niet ga ergens anders de troll uithangen

Comment

Jongen, stop nu eens met lullen:
                                  18 uren geleden schreef je het volgende in uw vorige topic:

Als belgie tegen estland wint dan heb ik 880 euro in zak dan kan ik mijn auto laten maken, ik heb 2 nieuwe banden besteld bij auto5. Maar ik vraag me echt af of het kwaad kan als ik er nog paar maanden zo mee rondrij(met een kapotte afstelling en wat de risico's ervan zijn)
                                  Nu komt ge zeggen dat uwe vriend, in die tussentijd dus, uw remmen heeft hersteld?

Comment

Ik heb echt geen zin in die zevers van jouw,
                                    gij komt hier zagen omdat ge geen geld hebt om uw autoremmen te laten herstellen, dus ga je beter zeveren op een fietsforum

Comment

gij komt hier zagen omdat ge geen geld hebt om uw autoremmen te laten herstellen, dus ga je beter zeveren op een fietsforum
                                      Ik heb nergens gezegd dat ik geen geld heb in tegendeel ik heb met gokken een hoog bedrag gewonnen die ik in mijn auto wil investeren, ik vind gewoon dat garages het voor een te duur bedrag maken terwijl iemand die veel van auto's kent het voor hemzelf voor de halve prijs kan laten maken

Comment

allez nu ga je toch al iemand zoeken die veel van auto's kent en hem voor de halve prijs kan maken. Haast je voor je je geld terug vergokt. Of voor je ergens tegen knalt

Comment

Working...
                                        X