Behalve liegen gok je dus ook?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid tijdens het remmen op een helling
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenallez nu ga je toch al iemand zoeken die veel van auto's kent en hem voor de halve prijs kan maken. Haast je voor je je geld terug vergokt. Of voor je ergens tegen knalt
Comment
-
eigenlijjk wil je hier een diagnose laten stellen ? En dan goedkoop laten herstellen, maar die persoon moet je nog zoeken, ge kunt misschien een 3de topic starten, goede mecanicien gezocht ? Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, hopelijk maak je geen slachtoffers behalve jezelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichteneigenlijjk wil je hier een diagnose laten stellen ? En dan goedkoop laten herstellen, maar die persoon moet je nog zoeken, ge kunt misschien een 3de topic starten, goede mecanicien gezocht ? Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, hopelijk maak je geen slachtoffers behalve jezelf
Comment
-
Kunt ge toch eens even verklaren hoe je in een tijdspanne van minder dan 18 u, toen je je nog afvroeg of je er mee kon/mocht verder rijden, plots, en nog wel tijdens een verlengd weekend, alle nodige materialen hebt aangeschaft en door uwe vriend, die 'auto' heeft gestudeerd, uw remmen compleet hebt laten vervangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenKunt ge toch eens even verklaren hoe je in een tijdspanne van minder dan 18 u, toen je je nog afvroeg of je er mee kon/mocht verder rijden, plots, en nog wel tijdens een verlengd weekend, alle nodige materialen hebt aangeschaft en door uwe vriend, die 'auto' heeft gestudeerd, uw remmen compleet hebt laten vervangen?
Vandaag ben ik naar een garagist geweest om die remschoenen te laten vervangen die kapot zijn en mijn afspraak is pas donderdag.
Ik heb geen onderdelen besteld, mijn voorlaatste probleem zal door de garagist gemaakt worden maar mijn huidige probleem ivm met dat geluid wil ik eerst weten of het kwaadaardig is of niet en wat het eigenlijk is
Comment
-
Een week terug had ik mijn remblokken vervangen.....
Hij kan gokken, liegen en ook nog stoefen met een ander z'n werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Voortaan zal ik je negeren, zoals ik al zei: ga ergens anders de clown uithangen
vergeet vooral geen joetjoep filmke te maken als ge ergens tegen knalt, kunnen we nog eens lachen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/forum/specif...hts-achterwiel
Een week terug had ik mijn remblokken vervangen.....
Hij kan gokken, liegen en ook nog stoefen met een ander z'n werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenHallo
Ik wou net mijn auto parkeren op een helling en nadat ik rustig tot stilstand kwam op de helling door op het rempedaal te drukken hoorde ik iets onder mijn auto, iets metaalachtig, dit gebeurt als ik mijn auto loslaat op een helling en dan rustig op het rempedaal druk tot op de helft waardoor de auto alsnog rustig naar achteren gaat, als ik volledig op het rempedaal druk hoor ik niks, het is enkel als ik tot dat helft druk dat er iets metaalachtig geluid maakt onder mijn autoZ4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
voorzijde ? achterzijde van de auto?????????????
Comment
-
Ergens in het midden maar meer naar voren toe eigenlijk
Is dit een auto met elektrische handrem???Z4 M40i
Comment
-
Wat maakt het nu uit of het een week geleden was of 2 weken geleden, het is toch geen verschil van een jaar? als je zo diep opzoek bent naar detail dan had je allang al een antwoord gegeven op het probleem, alleen maar zevers hoor ik van je, jij bent een echte zeveraar
Comment
-
-
Ik heb nergens gezegd dat ik geen geld heb in tegendeel ik heb met gokken een hoog bedrag gewonnen die ik in mijn auto wil investeren, ik vind gewoon dat garages het voor een te duur bedrag maken terwijl iemand die veel van auto's kent het voor hemzelf voor de halve prijs kan laten maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJongens jongens jongens, als 't mijne kleinen was, zou 'k er compassie mee hebben en me afvragen waar ik gefaald mag hebben ? Opvoeding? Slecht zaad?
Man, man, man... ik ben er van overtuigd dat die zijn eigen leugens geloofd.
Comment
Comment