Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

uw probleem interesseert me niet meer jij hebt professionele hulp nodig, óf een fiets
    niet OF maar EN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Daar zitten geen remmen.
      Is dit een auto met elektrische handrem???
      Nee geen elektrische handrem, het heeft echt iets te maken met de remmen want tijdens het remmen op een helling gebeurd dat, het komt echt van voor ergens bij het rempedaal

Comment

Ik heb nog eens goed naar dat tweede filmke geluisterd.
        Onderaan bij een Corsa, vlak naast de remschijven aan de binnenkant zitten de culatoren. Hebt ge daar al eens een extra druppeltje olie aan gedaan?
        Nu herinner ik me dat, een hele goede maat van mij die ook auto had gestudeerd, heeft me dat eens verteld dat dat veel voorkomt bij een Corsa dat de culatoren droog lopen en dan zo'n geluid maken als ge op een helling remt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
          Ik heb nog eens goed naar dat tweede filmke geluisterd.
          Onderaan bij een Corsa, vlak naast de remschijven aan de binnenkant zitten de culatoren. Hebt ge daar al eens een extra druppeltje olie aan gedaan?
          Nu herinner ik me dat, een hele goede maat van mij die ook auto had gestudeerd, heeft me dat eens verteld dat dat veel voorkomt bij een Corsa dat de culatoren droog lopen en dan zo'n geluid maken als ge op een helling remt.
          culatoren? nog nooit van gehoord en niks teruggevonden op het internet

Comment

Ik weet de juiste nederlandse benaming niet, maar dat is precies zo'n slangetje met een tjoepeke aan.
            Aan dat tjoepeke moet ge een paar druppels olie doen.

Comment

Ik weet de juiste nederlandse benaming niet, maar dat is precies zo'n slangetje met een tjoepeke aan.
              Aan dat tjoepeke moet ge een paar druppels olie doen.
              Hmmm, bedankt als ik de juiste benaming nog kan weten zou het mij veel tijd en geld besparen want de garagisten moeten dan nog achterhalen wat het probleem is en hoe langer het duurt hoe meer het mij zal kosten. Donderdag ga ik hun allebei laten maken maar ik moet eerst de juiste benaming weten

Comment

beter van die gasten hun werk te laten doen donderdag in plaats van er weer zelf aan te foefelen

Comment

Ik kan er niet meer opkomen, maar ben zeker dat het dat is.
                  Probeer eens met een paar druppeltjes olie, dat kost u niks en doe dan nog eens een testritje.
                  Ben benieuwd of het probleem opgelost is.

Comment

beter van die gasten hun werk te laten doen donderdag in plaats van er weer zelf aan te foefelen
                    Nee ik ga daar niet aan prutsen maar ik wil gewoon de juiste benaming weten zodat ik tijd kan besparen want tijd kost geld voor de garagisten begrijpt u? bij auto5 heb ik gewoon om het probleem te kunnen achterhalen 30 euro voor moeten betalen. Ik zou blij zijn mocht iemand die nederlandse of engelse benaming weten

Comment

Ik kan er niet meer opkomen, maar ben zeker dat het dat is.
                      Probeer eens met een paar druppeltjes olie, dat kost u niks en doe dan nog eens een testritje.
                      Ben benieuwd of het probleem opgelost is.
                      Remklauwen? of wielremcilinders?

Comment

Ja, Herbie, maar als het nu opgelost is met een paar druppeltjes olie op de tjoepekes van wat ze bij ons de culatoren noemen, dan kan hij dat toch gerust zelf eens proberen hé.
                        Zo bespaart hij weer veel geld, want hij zal niet blijven winnen met gokken.

Comment

als hij maar geen slaolie gebruikt, ik schrik nergens meer van

Comment

.
                            Last edited by OpelCorsa; 06/06/2017, 18:06.

Comment

dat zijn wel geen remschijven of kan je niet lezen ? Dat zijn remschoenen pipo

Comment

Comment

Culatoren, hier zeggen ze dat ook zo. Da zijn die leidingskes met een tjoepke aan he. Moet daarvoor wel onder d'een auto. Maar ne garagist zal dat woord zeker kennen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Culatoren, hier zeggen ze dat ook zo. Da zijn die leidingskes met een tjoepke aan he. Moet daarvoor wel onder d'een auto. Maar ne garagist zal dat woord zeker kennen.
                                    dus de culatoren zijn uitgedroogd in het kort samengevat

Comment

Ik ben voor 200% zeker.
                                      Ik had daarjuist mijne maat die ook voor auto gestudeerd heeft nog aan de lijn. Die zei dat hij zeker was dat die culatoren droog staan. een paar druppels olie aan die tjoepkes en dat moet opgelost zijn, zei hij.

Comment

Wel nadien terug goed vastzetten met sleuteltje van 13 !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Wel nadien terug goed vastzetten met sleuteltje van 13 !!
                                          ja zeg het er maar bij, anders mag 'm nog een 3de topic starten dat 'm carosseriestukken zoekt voor zijn koekendoos na zijn testrit

Comment

Working...
                                          X