Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geluid tijdens het remmen op een helling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
    Ik ben voor 200% zeker.
    Ik had daarjuist mijne maat die ook voor auto gestudeerd heeft nog aan de lijn. Die zei dat hij zeker was dat die culatoren droog staan. een paar druppels olie aan die tjoepkes en dat moet opgelost zijn, zei hij.
    Oke bedankt voor uw hulp, dat zal ik donderdag aan de garagist zeggen, mijn remschoenset zullen van bosch zijn zei de garagist

Comment

Gaat me zeker alweer tonnen geld kosten, ik was van plan om met het geld van het gokken op vakantie te gaan maar dat is nu alles behalve waar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten

mijn remschoenset zullen van bosch zijn zei de garagist
        jawadde ge gaat het u laten kosten
        groot gelijk da's een goeie investering
        hopelijk bestelt die garagist de juiste blokken waarmee ge ook bergop moogt rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

jawadde ge gaat het u laten kosten
          groot gelijk da's een goeie investering
          hopelijk bestelt die garagist de juiste blokken waarmee ge ook bergop moogt rijden
          Niks te blokken enkel olie erop zei Maurice, remblokken en schijven werken goed

Comment

En om de hoeveel kilometer zou ik mijn banden moeten vervangen? mijn corsa is uit 2010 en heeft 50 000 momenteel op de teller, de rechtervoorband is volledig versleten daarom dat ik 2 nieuwe banden heb besteld bij auto5, de achterste 2 zien er nog sterk uit. Is er een verschil in km's tussen het vervangen van de voorbanden en het vervangen van de achterbanden? ik heb ergens gelezen dat je de voorbanden bij 50 000 moet vervangen en achter bij 80 000.

Comment

En om de hoeveel kilometer zou ik mijn banden moeten vervangen? mijn corsa is uit 2010 en heeft 50 000 momenteel op de teller, de rechtervoorband is volledig versleten daarom dat ik 2 nieuwe banden heb besteld bij auto5, de achterste 2 zien er nog sterk uit. Is er een verschil in km's tussen het vervangen van de voorbanden en het vervangen van de achterbanden? ik heb ergens gelezen dat je de voorbanden bij 50 000 moet vervangen en achter bij 80 000.
              Dat is geen exacte wetenschap, voorste slijten doorgaans wel sneller dan achterste.
              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Dat is geen exacte wetenschap, voorste slijten doorgaans wel sneller dan achterste.
                Ja ik ben ook eerlijk gezegd lui en beetje gierig geweest om mijn banden te laten balanceren en mijn auto te laten uitlijnen anders zouden ze veel langer mee kunnen tot 60 000 zelfs 70 000

Comment

Als je die soms eens wisselt (voor naar achter en omgekeerd) verslijten die even snel.

Comment

Remblokken en schijven zijn 2 weken geleden vervangen geweest.
                    Vandaag ben ik naar een garagist geweest om die remschoenen te laten vervangen die kapot zijn en mijn afspraak is pas donderdag.

Ik heb geen onderdelen besteld, mijn voorlaatste probleem zal door de garagist gemaakt worden maar mijn huidige probleem ivm met dat geluid wil ik eerst weten of het kwaadaardig is of niet en wat het eigenlijk is
                    Motte gij nie studeren rond deze tijd van t'joar ?

Comment

Zeg misschien een domme vraag maar die remschoenen die ik donderdag aan de beide kanten achteraan ga laten vervangen, zitten deze voor of achter de Remschijven en remblokken? Met andere woorden gaan ze de remblokken en schijven eruit halen om die remschoenset erin te monteren en naderhand weer de schijven en blokken terug erin doen?

Comment

Ik denk dat we hier met ne serieuzen trol te maken hebben

Comment

Met andere woorden gaan ze de remblokken en schijven eruit halen ?
                          Ja, natuurlijk en nog veel andere dingen. Ge kunt u niet voorstellen wat ze allemaal uit zo'n Corsa kunnen halen. Altijd beginnen met de bestuurder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                            Ik denk dat we hier met ne serieuzen trol te maken hebben
                            Aléz gij, zoudet denke?
                            'k Peins het niet, het is gewoon een student die af en toe een gokske doet en zijn zuur verdiende gokwinsten niet wil verkwisten.
                            Die sukkelaar zit met verdroogde culatoren en iedereen wil hem zijn geld aftroggelen, terwijl dat probleem op te lossen is met een paar druppels olie op die culatorentjoepkes.

Comment

Als dat zo is dan bespaar ik geld

Comment

Zeg misschien een domme vraag maar die remschoenen die ik donderdag aan de beide kanten achteraan ga laten vervangen, zitten deze voor of achter de Remschijven en remblokken? Met andere woorden gaan ze de remblokken en schijven eruit halen om die remschoenset erin te monteren en naderhand weer de schijven en blokken terug erin doen?
                                Doe je dit express zo een domme vragen stellen of ben je zo dom?
                                dit zijn remblokken:
                                http://

dit zijn remschoenen

dit is een remschijf

en dit is een remtrommel
                                Last edited by camaro 68 rs; 07/06/2017, 18:26.
                                Z4 M40i

Comment

Last edited by ; 07/06/2017, 21:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Aléz gij, zoudet denke?
                                    'k Peins het niet, het is gewoon een student die af en toe een gokske doet en zijn zuur verdiende gokwinsten niet wil verkwisten.
                                    Die sukkelaar zit met verdroogde culatoren en iedereen wil hem zijn geld aftroggelen, terwijl dat probleem op te lossen is met een paar druppels olie op die culatorentjoepkes.

Maar daarvoor moet ie dan wel eerst een buske tjoepkesolie kopen, voor zo ne corsa zal dat waarschijnlijk 100W80 moeten zijn,
                                    Best eens navragen in den otto 5, die mannen zullen dat wel weten.

Comment

heeft enkel nieuwe wielremschijftrommelschoenen nodig

Comment

Je kunt een set kopen ,remmen zitten dan gemonteerd op de stofplaat. Omdat het een automatisch regelsysteem is met veel veertjes , ik laat telkens 1 kant zitten zodat ik kan vergelijken . En niet van zo vlug mogelijk afbreken en nu se, terug monteren.
                                        Durf te wedden bij accident en dit ontdekt men dan gaat er ene niet goed van zijn . Daarbij uwe maat zou met die auto moeten rijden naar de garage in die school ,normaal helpen die je. Of andere klasgenoten van die garage.(ff bellen)
                                        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Mijn auto zit nu in de garage, voor mij blijven garagisten oplichters

Comment

Working...
                                          X