Godverdorie... hoe hebde gij uwen otto leren zitten ???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geluid tijdens het remmen op een helling
Collapse
X
-
Morgen mag ik mijn auto van de garage gaan halen, ik ben benieuwd hoeveel het gaat kosten, remschoenenset aan beide kanten vervangen met merk bosch zou totaal 280 kosten en dan nog eens dat metaalachtig geluid ivm culatoren moest hij nog bekijken of het echt daar aan zat en de prijs zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichtendat metaalachtig geluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichtenen dan nog eens dat metaalachtig geluid ivm culatoren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk BerichtenMijn auto zit nu in de garage, voor mij blijven garagisten oplichters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenhopelijk heb je hem duidelijk uitgelegd waar ze zitten, anders zal je nogal een rekening krijgen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenzijn toch uw vullingen niet die rammelen ?
Comment
-
Juist terug van de garage, nieuwe remschoenen zijn gemonteerd maar helaas de oorzaak niet kunnne achterhalen voor de problemen in de video, ze zeiden dat er niks mis waren met de culatoren en dat het normaal is bij een Corsa(ik heb hiervoor niks extra voor moeten betalen)
Morgen worden 2 nieuwe banden gemonteerd en alle banden worden gebalanceerd en uitgelijnd door Auto5, ik zal het daar ook nog eens vragen of zij het ook kunnen nakijken alhoewel ze zelfs voor het nakijken 30 euro willen
Comment
-
Auto 5 is één van de duurdere garages, maar dan ook de allerbeste, zeker als het over nazicht en herstelling van culatoren gaat.
De meeste garagisten kennen niks van culatoren en horen het in Keulen donderen, bij Auto 5 krijgen ze speciale vervolmakingscursussen over culatoren.
Straf dat als ge voor auto studeert men op de scholen culatorentechniek niet in het lessenpakket opneemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenAuto 5 is één van de duurdere garages, maar dan ook de allerbeste, zeker als het over nazicht en herstelling van culatoren gaat.
De meeste garagisten kennen niks van culatoren en horen het in Keulen donderen, bij Auto 5 krijgen ze speciale vervolmakingscursussen over culatoren.
Straf dat als ge voor auto studeert men op de scholen culatorentechniek niet in het lessenpakket opneemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenAuto 5 is één van de duurdere garages, maar dan ook de allerbeste, zeker als het over nazicht en herstelling van culatoren gaat.
http://Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Bent u weer aan het sollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Bent u weer aan het trollen ?
Comment
-
Nieuwe banden laten zetten door Auto5 + uitlijning en balancering. Het probleem in de video is te wijten aan de remblokken en remschijven omdat deze van goedkoop materiaal zijn(zonder merk). ze hebben ook olie op de culatoren gedaan maar nu zijn we zeker dat het met die remblokken en schijven te maken heeft.
En wanneer zou ik mijn achterremschijven moeten vervangen?
Comment
Comment